|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра пропедевтики дитячих хвороб >
Наукові праці. (Пропедевтика дитячих хвороб) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10003
|
Название: | Проблеми створення дистанційних онлайн курсів в педіатрії |
Авторы: | Іванько, Олег Григорович Пацера, Марина Вікторівна Товма, Анастасія Володимирівна |
Ключевые слова: | тези доповідей |
Дата публикации: | 2017 |
Издатель: | Національний університет "Львівська політехніка" |
Библиографическое описание: | Іванько О. Проблеми створення дистанційних онлайн курсів в педіатрії / О. Іванько, М. Пацера, А. Товма // Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи: тези доп. ІІІ наук.-практ. конф. пам’яті проф. Петра Столярчука, 11-12 трав. 2017 р. – Львів: Львів. політехніка, 2017. – С. 78. |
Аннотация: | Сучасні вищі заклади України пропонують дистанційні курси у різних сферах освіти [1]. Це має вирішити
ряд проблем організації та моніторингу якості освітнього процесу в підготовці майбутніх фахівців. Кожна кафедра
будь-якого вищого навчального закладу може створити особистий дистанційний курс для студентів [2]. Це
забезпечить доступність і безперервність освіти впродовж професійного життя, також повинно стати потужною
мотивацією у навчанні. Також курси мають підвищити якість навчання у вищих навчальних закладах і допоможуть
забезпечити високу конкурентоспроможність фахівців. Дійсно, мета цих курсів підвищити якість освіти, забезпечити зручність опанування новими знаннями, виховати самостійність студентів у навчанні [1]. Вихованець вищої школи може обирати індивідуальний режим роботи, регулювати інтенсивність своїх занять. Є надія, що у майбутнього фахівця сформуються такі важливі риси характеру, як точність і акуратність у виконанні завдань, вміння регулювати навантаження під час роботи на онлайн курсі. Зрозуміло, що така сучасна форма навчання перспективна, але під час створення дистанційних курсів у медичному університеті виник ряд сумнівів і запитань. Хто буде створювати ці курси? Як буде відбуватися рецензування матеріалу, чи є він достовірним? Який обсяг інформації зможе сприйняти студент в електронному вигляді? Чи забезпечує така форма навчання студента якісними знаннями з дисципліни? Спробуємо відповісти на всі ці запитання. На наш погляд, для ефективного і швидкого створення дистанційних курсів на педіатричній кафедрі необхідна паралельна робота програміста та педіатра, педагога. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10003 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Пропедевтика дитячих хвороб)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|