|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації та фармацевтичної технології ННІПО >
Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10779
|
Название: | Застосування засобів візуалізації у підготовці фахівців фармацевтичної галузі |
Авторы: | Малюгіна, Олена Олександрівна Смойловська, Галина Павлівна Єренко, Олена Костянтинівна Хортецька, Тая Володимирівна |
Ключевые слова: | матеріали конференцій |
Дата публикации: | 2019 |
Издатель: | Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського |
Библиографическое описание: | Застосування засобів візуалізації у підготовці фахівців фармацевтичної галузі / О. О. Малюгіна, Г. П. Смойловська, О. К. Єренко, Т. В. Хортецька // Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XVІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (м. Тернопіль, 16–17 трав. 2019 р.). – Тернопіль : ТНМУ, 2019. – С. 268. |
Аннотация: | Підготовка висококваліфікованого фахівця провізора, що володіє широким спектром теоретичних та практичних професійних знань, вмінь та навичок є основним завданням вищої фармацевтичної освіти [1]. Для сучасного світу характерна висока інформаційна насиченість, у тому числі у процесі здобуття вищої освіти. Тому особливої уваги слід приділити представленню матеріалу, що надається у межах навчального курсу.
Відомо, що одним з найбільш потенційно корисних і потужних засобів навчання є візуальна комунікація. Зором людина сприймає близько 83% отриманої інформації та від 30 до 40% осіб краще сприймають саме візуальні данні [2]. У сучасній практиці використовується велика кількість традиційних (діаграми, графіки, схеми, таблиці тощо) та інноваційних (інтелект-карти, інфографіка, презентація, скрайбінг тощо) засобів візуалізації [3]. Застосування методів візуалізації у навчальному процесі спирається на абстрактне та образне мислення та активує різні форми розумової діяльності, що підвищує ефективність навчання [4]. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10779 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|