IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра медичної та фармацевтичної інформатики і новітніх технологій >
Наукові праці. (Медична інформатика) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22362
|
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
dc.contributor.author | Рижов, Олексій Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2025-04-10T05:43:36Z | - |
dc.date.available | 2025-04-10T05:43:36Z | - |
dc.date.issued | 2025 | - |
dc.identifier.citation | Рижов О. А. Когнітивні технології навчання в системі медичної освіти в епоху штучного інтелекту / О. А. Рижов // Соціально-етичні та деонтологічні проблеми сучасної медицини (немедичні проблеми в медицині) : зб. матеріалів VI міжнар. наук.-практ. конф. (м. Запоріжжя, 20-21 лют. 2025 р.). - Запоріжжя : ЗДМФУ, 2025. - С. 65-66. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/22362 | - |
dc.description.abstract | Стрімка еволюція медичної освіти вимагає інноваційних підходів до оптимізації процесу навчання та підвищення ефективності засвоєння знань. Основою системи медичної освіти європейських університетів є теорія когнітивного навантаження (CLT) і теорія когнітивного навчання, які використовуються для структурування медичних навчальних програм. | uk_UK |
dc.language.iso | ukr | uk_UK |
dc.publisher | Запорізький державний медико-фармацевтичний університет | uk_UK |
dc.subject | тези доповідей | uk_UK |
dc.title | Когнітивні технології навчання в системі медичної освіти в епоху штучного інтелекту | uk_UK |
dc.type | Other | uk_UK |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Медична інформатика)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|