DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра внутрішніх хвороб 2 >
Наукові праці. (ВХ-2) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/6056

Название: Мотиваційні аспекти при використанні онлайн-курсів в навчальному процесі
Авторы: Візір, Вадим Анатолійович
Деміденко, Олександр Вікторович
Садомов, Антон Сергійович
Приходько, Ігор Борисович
Дата публикации: 2017
Издатель: ТДМУ
Библиографическое описание: Мотиваційні аспекти при використанні онлайн-курсів в навчальному процесі [Електронний ресурс] / В. А. Візір, О. В. Деміденко, А. С. Садомов, І. Б. Приходько // Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIV Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ (Тернопіль, 18–19 трав. 2017 р.) : у 2 т. / Терноп. держ. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2017. – Т. 2. – С. 18-19. – Електрон. текст. данні (1 файл: 174,52 КБ). – Назва з екрана.
Аннотация: Загалом, для успішного онлайн-навчання необхідно стати мотивованим і організованим студентом та навчитись контролювати процес навчання. Цей спосіб навчання важкий, адже часто доводиться шукати потрібну інформацію, відсіювати зайве та аналізувати самостійно, що потребує багато часу, але, водночас, є надзвичайно дієвим для глибшого засвоєння інформації. Важливо розуміти, що онлайн-курси це такий же спосіб навчання, як і університет, офлайн курси, книги. Головне – наявність справжньої зацікавленості у певних знаннях.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/6056
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (ВХ-2)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
2017 bolon-2_sektsia.18-19.pdf174,52 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь