DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра суспільних дисциплін >
Наукові праці. (Суспільні дисципліни) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/6836

Название: Проблеми викладання філософії у медичних ВНЗ: методологічний аспект пошуку консенсусу
Другие названия: Проблемы преподавания философии в медицинских ВУЗах: методологический аспект поиска консенсуса
Problems of teaching philosophy in medical universities: methodological aspect of searching consensus
Авторы: Спиця, Наталя Валеріївна
Ключевые слова: парадигма
методологія
філософія медицини
самоорганізація
синергетика
цілісність
принцип голографічності
Дата публикации: 2017
Библиографическое описание: Cпиця Н. В. Проблеми викладання філософії у медичних ВНЗ: методологічний аспект пошуку консенсусу / Н.В. Спиця // Культурологічний вісник: Науково-теоретичний щорічник Нижньої Наддніпрянщини. – Запоріжжя, 2017. – Вип. 37.- С.112-119.
Аннотация: Стаття присвячена проблемі методологічного підґрунтя викладання основ філософських знань та філософії медицини студентам медичних університетів. Проаналізовано сучасний стан методологічної бази філософії медицини та виявлено актуальну потребу розробки адекватного методологічного підґрунтя для досягнення консенсусу між філософією та медициною на рівні університетської освіти. Запропоновано продовжити роботу з оптимізації загальної для філософії та медицини парадигми з допомогою методології представленої самоорганізаційною парадигмою та концепцією голографічності.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/6836
ISSN: 2413-2284
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Суспільні дисципліни)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cпиця Н. В. Проблеми викладання філософії у медичних ВНЗ методологічний аспект пошуку консенсусу.pdf270,58 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь