DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації >
Навчальні матеріали та презентації. (УЕФ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/8226

Название: Менеджмент та маркетинг у фармації. Модуль 2. Маркетинг у фармації
Авторы: Демченко, Вікторія Олександрівна
Ткаченко, Наталя Олександрівна
Червоненко, Наталія Михайлівна
Зарічна, Тамара Пантелеймонівна
Дата публикации: 2017
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Менеджмент та маркетинг у фармації. Модуль 2. Маркетинг у фармації : навчально-методичний посібник до практичних занять для студентів І-фармацевтичного факультету спеціальності «Фармація» / В. О. Демченко, Н. О. Ткаченко, Н. М. Червоненко, Т. П. Зарічна. – Вид. 2-ге, доопрац. і допов. - Запоріжжя : ЗДМУ, 2017. – 123 с.
Аннотация: Посібник містить комплекс навчально-методичного забезпечення до Модуля 2. Маркетинг у фармації з дисципліни «Менеджмент та маркетинг у фармації» (методичні вказівки для вивчення тем дисципліни, дискусійні питання, питання для самоконтролю, завдання для практичної роботи, перелік рекомендованої літератури, короткий інформаційний матеріал і приклади ситуаційних тестових завдань для самоконтролю). Для студентів І-фармацевтичного факультету зі спеціальності 7.12020101 «Фармація», напрям 1102 «Фармація».
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/8226
Располагается в коллекциях:Навчальні матеріали та презентації. (УЕФ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
MMF_Modul_2F_posib_2017-2018.pdf2,08 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь