IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра пропедевтики дитячих хвороб >
Наукові праці. (Пропедевтика дитячих хвороб) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13854
|
Название: | Порівняння проекту Таме й онлайн-навчання у розвитку комунікативної компетенції студентів-медиків |
Авторы: | Пацера, Марина Вікторівна Товма, Анастасія Володимирівна |
Ключевые слова: | тези доповідей |
Дата публикации: | 2021 |
Библиографическое описание: | Пацера, М. В. Порівняння проекту Таме й онлайн-навчання у розвитку комунікативної компетенції студентів-медиків / М. В. Пацера, А. В. Товма // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукр. наук.-практ. конф. в онлайн-режимі за допомогою системи Microsoft Teams (Тернопіль, 20–21 трав. 2021 р.) / МО3 України, ДУ ЦМК з вищ. мед. освіти МОЗ України, ДВНЗ "Терноп. держ. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського". - Тернопіль : ТДМУ, 2021. - С. 394-395. |
Аннотация: | В умовах карантину з березня 2020 року студенти і викладачі були вимушені звернутися до он-лайн, або дистанційного методу навчання. Студенти відзначили переваги он-лайн навчання: зручність, швидкість, додаткова інформація у мережі Інтернет, індивідуальний графік підготовки. До недоліків віднесли відсутність достатнього рівня комунікативної компетентності. Метою нашого дослідження стало порівняти придбання комунікативної компетенції студентів під час участі їх у проекті ТАМЕ (Training Against Medical Error) і он-лайн навчання. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13854 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Пропедевтика дитячих хвороб)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|