DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра пропедевтики дитячих хвороб >
Наукові праці. (Пропедевтика дитячих хвороб) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13854

Название: Порівняння проекту Таме й онлайн-навчання у розвитку комунікативної компетенції студентів-медиків
Авторы: Пацера, Марина Вікторівна
Товма, Анастасія Володимирівна
Ключевые слова: тези доповідей
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Пацера, М. В. Порівняння проекту Таме й онлайн-навчання у розвитку комунікативної компетенції студентів-медиків / М. В. Пацера, А. В. Товма // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукр. наук.-практ. конф. в онлайн-режимі за допомогою системи Microsoft Teams (Тернопіль, 20–21 трав. 2021 р.) / МО3 України, ДУ ЦМК з вищ. мед. освіти МОЗ України, ДВНЗ "Терноп. держ. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського". - Тернопіль : ТДМУ, 2021. - С. 394-395.
Аннотация: В умовах карантину з березня 2020 року студенти і викладачі були вимушені звернутися до он-лайн, або дистанційного методу навчання. Студенти відзначили переваги он-лайн навчання: зручність, швидкість, додаткова інформація у мережі Інтернет, індивідуальний графік підготовки. До недоліків віднесли відсутність достатнього рівня комунікативної компетентності. Метою нашого дослідження стало порівняти придбання комунікативної компетенції студентів під час участі їх у проекті ТАМЕ (Training Against Medical Error) і он-лайн навчання.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13854
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Пропедевтика дитячих хвороб)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
10623.pdf128,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь