DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14638

Название: Структурно-функціональна модель формування в майбутніх педагогів закладів вищої освіти цифрової компетентності
Авторы: Мирошниченко, Олена Анатоліївна
Ключевые слова: діджиталізація
структурно-функціональна модель
цифрова компетентність
інформаційно-освітнє середовище
майбутні педагоги закладів вищої освіти
Дата публикации: 2020
Издатель: Запоріжжя: Класич. приват. ун-т.
Библиографическое описание: Мирошниченко О. А. Структурно-функціональна модель формування в майбутніх педагогів закладів вищої освіти цифрової компетентності / О. А. Мирошниченко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2020. - № 71. Т. 2. - С. 168-172.
Аннотация: На основі проведених досліджень розроблено і обґрунтовано структурно-функціональну модель формування цифрової компетентності майбутніх педагогів закладів вищої освіти, що складається з методологічного, структурно-змістового, операціонально-діяльнісного та діагностично-результативного блоків. Визначено форми, методи і засоби формування цифрової компетентності майбутніх педагогів закладів вищої освіти, двокомпонентну систему контекстного навчання магістрантів в умовах діджиталізації освітнього простору університету, що забезпечує формування в магістрантів позитивної мотивації до опанування цифрової компетентності. Компонентами системи контекстного формування цифрової компетентності є квазіпрофесійне навчання магістрантів із моделюванням їх майбутньої професійної діяльності із застосуванням цифрових засобів та власне професійне навчання в процесі проведення педагогічної практики. Серед методів навчання превалюють проблемний виклад, проблемно-пошуковий та імітаційний методи, метод акмеологічного порівняння систем діяльності викладача із застосуванням цифрових засобів навчання. Більш ефективними організаційними формами навчання є круглі столи, тренінги, майстер-класи, асистентська практика, науково-дослідницька діяльність. З’ясовано критерії та показники рівнів сформованості цифрової компетентності майбутніх педагогів закладів вищої освіти. Виділено три рівні сформованості цифрової компетентності: базовий, достатній та професійний. Виділено низку здатностей, які входять до структури цифрової компетентності та які мають опанувати майбутні педагоги закладів вищої освіти в процесі фахової підготовки: здатність до пошуку, розуміння, обробки, організації та архівування цифрової інформації, її критичного осмислення та створення навчальних матеріалів із використанням цифрового ресурсу, здатність до онлайн-комунікації з колегами та студентами в різних формах, що розширює можливості студентів та сприяє формуванню їх цифрової компетентності, здатність до безпечного використання комп’ютера, програмного забезпечення, навчальних комп’ютерних програм у професійній діяльності.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14638
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Іноземні мови)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Стаття_2020_new.pdf234,88 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь