|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14638
|
Название: | Структурно-функціональна модель формування в майбутніх педагогів закладів вищої освіти цифрової компетентності |
Авторы: | Мирошниченко, Олена Анатоліївна |
Ключевые слова: | діджиталізація структурно-функціональна модель цифрова компетентність інформаційно-освітнє середовище майбутні педагоги закладів вищої освіти |
Дата публикации: | 2020 |
Издатель: | Запоріжжя: Класич. приват. ун-т. |
Библиографическое описание: | Мирошниченко О. А. Структурно-функціональна модель формування в майбутніх педагогів закладів вищої освіти цифрової компетентності / О. А. Мирошниченко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2020. - № 71. Т. 2. - С. 168-172. |
Аннотация: | На основі проведених досліджень розроблено і обґрунтовано структурно-функціональну модель формування цифрової компетентності майбутніх педагогів закладів вищої освіти, що складається з методологічного, структурно-змістового, операціонально-діяльнісного та діагностично-результативного блоків. Визначено форми, методи і засоби формування цифрової компетентності майбутніх педагогів закладів вищої освіти, двокомпонентну систему контекстного навчання магістрантів
в умовах діджиталізації освітнього простору університету, що забезпечує формування в магістрантів позитивної мотивації до опанування цифрової компетентності. Компонентами системи контекстного формування цифрової компетентності є квазіпрофесійне навчання магістрантів із моделюванням їх майбутньої професійної діяльності із застосуванням цифрових засобів та власне професійне навчання в процесі проведення педагогічної практики. Серед методів навчання превалюють проблемний виклад, проблемно-пошуковий та імітаційний методи, метод акмеологічного
порівняння систем діяльності викладача із застосуванням цифрових засобів навчання. Більш ефективними організаційними формами навчання є круглі столи, тренінги, майстер-класи, асистентська практика, науково-дослідницька діяльність. З’ясовано критерії та показники рівнів сформованості цифрової компетентності майбутніх педагогів закладів вищої освіти. Виділено три рівні сформованості цифрової компетентності: базовий, достатній та професійний. Виділено низку здатностей, які входять до структури цифрової компетентності та які мають опанувати майбутні педагоги закладів вищої освіти в процесі фахової підготовки: здатність до пошуку, розуміння, обробки, організації та архівування цифрової інформації, її критичного осмислення та створення навчальних матеріалів із використанням цифрового ресурсу, здатність до онлайн-комунікації з колегами та студентами в різних формах, що розширює можливості студентів та сприяє формуванню їх цифрової
компетентності, здатність до безпечного використання комп’ютера, програмного забезпечення, навчальних комп’ютерних програм у професійній діяльності. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14638 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Іноземні мови)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|