DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації >
Наукові праці. (УЕФ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14935

Название: Застосування маркетингового методу вивчення цінової чутливості для встановлення споживчої цінності протизаплідних засобів
Авторы: Маганова, Тамара Валеріївна
Ткаченко, Наталя Олександрівна
Дата публикации: 2021
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Маганова Т. В. Застосування маркетингового методу вивчення цінової чутливості для встановлення споживчої цінності протизаплідних засобів / Т. В. Маганова, Н. О. Ткаченко ; [наук. кер. д-р фарм. наук, доц. Ткаченко Н. О.] // Актуальні питання сучасної медицини і фармації – 2021 : зб. тез доп. наук.-практ. конф. з міжнар. участю молодих вчених та студентів (м. Запоріжжя, 15-16 квіт. 2021 р.). – Запоріжжя : ЗДМУ, 2021. – С. 153.
Аннотация: Зміщення акцентів на задоволення потреб пацієнта-споживача у системі фармацевтичного забезпечення вимагає від науковців формування нових підходів для вирішення стратегічних завдань та ефективного управління. Підґрунтям для обрання нових векторів удосконалення забезпечувальної системи є дослідження процесу споживчої лояльності до фармацевтичного товару, формування споживчих цінностей. Однією з таких споживчих характеристик є вартість фармацевтичного продукту, яка визначає не тільки купівельну спроможність споживача, але є суб‘єктивним показником якості та фактором вибору.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14935
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (УЕФ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
С.153.pdf1,15 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь