DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації >
Наукові праці. (УЕФ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18113

Название: Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку засобів для лікування хронічної венозної недостатності
Авторы: Кір’якулова, Т. С.
Ткаченко, Наталя Олександрівна
Дата публикации: 2013
Издатель: Харків : НФаУ
Библиографическое описание: Кір’якулова Т. С. Маркетингові дослідження фармацевтичного ринку засобів для лікування хронічної венозної недостатності / Т. С. Кір’якулова, H. O. Ткаченко // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : щоріч. зб. наук. робіт : матеріали міжнар. наук.-практ. Internet-конф., м. Харків, 28-29 березня 2013 р. - Х. : НФаУ, 2013. - С. 244.
Аннотация: Метою нашої роботи були маркетингові дослідження вітчизняного ринку засобів для лікування хронічної венозної недостатності (ХВН).
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/18113
Располагается в коллекциях:Студентське наукове товариство: статті, доповіді, тези
Наукові праці. (УЕФ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
c244.pdf219,86 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь