|
|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра медбіології, паразитології та генетики >
Наукові праці. (Медбіологія) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/19904
|
| Название: | Застосування ментальних карт як засобу візуалізації та категоризації понять на заняттях медичної біології |
| Другие названия: | Application of mind maps as a means of visualization and categorization of concepts in medical biology classes |
| Авторы: | Гавриленко, Ксенія В'ячеславівна Приходько, Олександр Борисович Шеметенко, Олександра Олександрівна Havrylenko, K. V. Prykhodko, O. B. Shemetenko, O. O. |
| Ключевые слова: | візуалізація ментальні карти майндмепінг метод ключових слів visualization mind maps mind mapping keyword method |
| Issue Date: | 2023 |
| Библиографическое описание: | Гавриленко К. Застосування ментальних карт як засобу візуалізації та категоризації понять на заняттях медичної біології / К. Гавриленко, О. Приходько, О. Шеметенко // Український педагогічний журнал. - 2023. - N 3. - С. 227-234. - https://doi.org/10.32405/2411-1317-2023-3-227-234. |
| Аннотация: | У статті описано особливості використання ментальних карт як засобу візуалізації та категоризації інформації у закладі вищої медичної освіти на заняттях медичної біології.
Наведено аналіз останніх досліджень та публікацій щодо застосування ментальних карт у закладах освіти на різних рівнях, включаючи дошкільну, початкову, середню та вищу освіту. Авторами обґрунтовано основні переваги застосування ментальних карт на заняттях з природничих дисциплін, зокрема, медичної біології та запропоновано варіанти застосування ментальних
карт у професійній діяльності викладача. Наведені деякі платформи та сервіси, які використовуються для створення інтелектуальних карт онлайн. На прикладі конкретних тем показаний алгоритм розробки ментальних карт та особливості їх використання на практичних та лекційних
заняттях і при підготовці студентів до інтегрованого тестового іспиту КРОК, а також обґрунтовано доцільність використання інтерактивної дошки Miro для проведення занять. Встановлено, що застосування ментальних карт на заняттях медичної біології є сьогодні актуальним,
оскільки цей метод дає можливість візуалізувати та систематизувати складну інформацію про
біологічні процеси і встановити зв’язки між попередніми та майбутніми темами, що дозволяє
студентам засвоїти великі об’єми інформацію та засвоїти її цілком, а не фрагментарно. The article describes the peculiarities of using mind maps as a means of visualizing
and categorizing information in a higher medical education institution in the classroom of medical
biology. An analysis of recent research and publications on the use of mind maps in educational
institutions at various levels, including preschool, primary, secondary and higher education, is presented.
The authors substantiate the main advantages of using mind maps in the classroom in natural
sciences, in particular, medical biology, and suggest options for using mind maps in the professional
activities of teachers. Some platforms and services used to create mind maps online are presented. On
the example of specific topics, the algorithm for developing mind maps and the peculiarities of their
use in practical and lecture classes and in preparing students for the integrated test exam KROK are
shown, and the expediency of using the Miro interactive whiteboard for conducting classes is substantiated.
It has been established that the use of mental maps in medical biology classes is relevant
today, as this method allows visualizing and systematizing complex information about biological
processes and establishing links between previous and future topics, which allows students to learn
large amounts of information and assimilate it in its entirety, not fragmentarily. |
| Описание: | Гавриленко К. В. – https://orcid.org/0000-0002-3883-9069; Приходько О. Б. –
https://orcid.org/0000-0002-1974-8188; Шеметенко О. О. – https://orcid.org/0000-0001-6084-537X. |
| URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/19904 |
| Appears in Collections: | Наукові праці. (Медбіологія)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|