DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Наукові роботи студентів та аспірантів >
Студентське наукове товариство: статті, доповіді, тези >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/21899

Название: Психологічний вплив реклами
Авторы: Санюк, А. В.
Ключевые слова: тези доповідей
Дата публикации: 2024
Издатель: Запорізький державний медико-фармацевтичний університет
Библиографическое описание: Санюк А. В. Психологічний вплив реклами / А. В. Санюк ; [наук. кер. - канд. філол. наук, доц. Сидоренко О. В.] // Актуальні питання сучасної медицини і фармації - 2024 : зб. тез доп. 84 Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю молодих вчених та студентів 23-24 трав. 2024 р., м. Запоріжжя. - Запоріжжя : ЗДМФУ, 2024. - С. 151-152.
Аннотация: Метою цієї роботи було дослідити наукову літературу з цієї проблематики та емпіричний вплив телевізійної реклами лікарських препаратів на емоційний стан людей. Серед використаних методів дослідження виділимо оглядово-аналітичний, спостереження та описовий.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/21899
Располагается в коллекциях:Студентське наукове товариство: статті, доповіді, тези

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
c151-152.pdf597,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь