DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації та фармацевтичної технології ННІПО >
Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/23200

Название: Професійний розвиток фармацевта під час воєнного стану: споживчий досвід, виклики та перспективи
Другие названия: The professional development of pharmacist during martial law: consumer experience, challenges, and prospects
Авторы: Малюгіна, Олена Олександрівна
Смойловська, Галина Павлівна
Хортецька, Тая Володимирівна
Maliuhina, O. O.
Smoilovska, G. P.
Khortetska, T. V.
Ключевые слова: фармацевти
післядипломна освіта
підвищення кваліфікації,
споживчий досвід
воєнний стан
pharmacist
postgraduate education
qualification enhancement
consumer experience
martial law
Дата публикации: 2025
Библиографическое описание: Малюгіна О. О. Професійний розвиток фармацевта під час воєнного стану: споживчий досвід, виклики та перспективи / О. О. Малюгіна, Г. П. Смойловська, Т. В. Хортецька // Health & Education. - 2024. - N 4. - С. 132-138. - https://doi.org/10.32782/health-2024.4.17.
Аннотация: Метою статті є аналіз споживчого досвіду фармацевтів-фахівців під час проходження заходів підвищення кваліфікації та безперервного професійного розвитку в умовах воєнного стану і визначення перспективних напрямів удосконалення формату заходів. Для встановлення споживчого досвіду слухачів заходів безперервного професійного розвитку спеціальності «Фармація» шляхом анкетування визначали їх враження від курсу та його окремих елементів, очікування та проблеми, з якими вони стикалися. Результати анкетування фармацевтів, які проходили навчання в межах заходів післядипломної освіти і безперервного професійного розвитку у 2022–2024 роках, показують, що більшість слухачів позитивно оцінюють якість навчання. Високу оцінку отримали онлайн-лекції та тестування з автоматичною перевіркою. Однак зазначено проблеми з доступом до матеріалів через технічні перешкоди. Основним пріоритетом для слухачів є доступність інформації та можливість навчання без відриву від роботи. The aim of this work is to analyse the consumer experience of pharmacists during qualification enhancement and continuous professional development activities during martial law, and to identify promising directions for improving the format of these activities. In order to establish the consumer experience of the participants of the continuing professional development activities in the specialty “Pharmacy”, we determined their impressions of the course and its individual elements, expectations and problems, which they faced through a questionnaire. The results of a survey of pharmacists who were trained as part of postgraduate education and continuing professional development in 2022–2024 show that the majority of applicants positively assess the quality of training. Online lectures and testing with automatic verification were highly appreciated. However, problems with accessing materials due to technical obstacles were noted. The primary priority for participants is the accessibility of information and the ability to study without taking time off from work.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/23200
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
19.pdf502,15 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь