|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/23253
|
Название: | Педагогічний вплив художньої літератури на формування особистості за концепцією Алена |
Авторы: | Мартьянова, Марія Євгеніївна |
Ключевые слова: | художня література естетичне виховання творчі навички literature aesthetic education creative skills |
Дата публикации: | 2018 |
Библиографическое описание: | Мартьянова М. Є. Педагогічний вплив художньої літератури на формування особистості за концепцією Алена / М. Є. Мартьянова // Інноватика у вихованні : зб.к наук. праць Рівненського державного гуманітарного університету. - Рівне, 2018. - N 8. - С. 313-320. |
Аннотация: | У статті розглянуто основні ідеї французького вченого
Алена (Еміля-Огюста Шартьє) щодо необхідності вивчення художньої
літератури як засобу формування освіченої, інтелектуальної та творчої
особистості. Проаналізовано вплив на дитину таких літературних жанрів,
як пісня, проза, поезія, тощо. Доведено, що вивчення художньої літератури
розвиває творчі та емпатичні навички, формує естетичне виховання та
критичне мислення. Зазначено, що художня література є не лише засобом
формування світогляду людини, але й засобом спілкування, що дозволяє
розвивати комунікативні навички. The aim of the article is to clarify the main ideas of the
French scientist, pedagogue, philosopher and journalist Alain (Emile-Auguste
Chartier) about the necessity of studying literature for the formation of an
educated, intelegent and creative person. Alain’s work “Propos sur la litterature”
which shows the influence on the child of such literary genres as a song, prose,
poetry is analyzed. It is proved that the study of literature develops creative and
empathetic skills, moral values, forms aesthetic education and critical thinking.
It is noted that literature is also stimulates the child’s mindset formation and
develops communicative skills. It is determined that the criterion for the
developing of all the necessary skills is the right booklist which must include
different famous classical works where writers show the human nature and
difficulties students can face. The Alain’s pacific ideas and their parallel with
Greek ancient epos Iliad which contains the reveal of terrible consequences of
the war are analyzed. The moral of this masterpiece is characterized in two vital
principles: the aspiration of a harmonious coexistence between humanity and the
world; the salvation of an individual, which can ensure the peaceful coexistence
of all mankind. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/23253 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Іноземні мови)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|