|
|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/23557
|
| Название: | Іноземні мови у медичних коледжах університетів США |
| Другие названия: | Foreign Languages in Medical Colleges at U.S. Universities |
| Авторы: | Куліченко, Алла Костянтинівна Дмитерко, Євгенія Володимирівна Kulichenko, A. K. Dmyterko, Ye. V. |
| Ключевые слова: | американська медична освіта медичні коледжі університетів США фахова комунікація мовний бар’єр навчальний план іноземні мови курси іноземних мов медична іспанська мова American medical education medical colleges at U.S. Universities professional communication language barrier curriculum foreign languages foreign language courses medical Spanish language |
| Дата публикации: | 2023 |
| Библиографическое описание: | Куліченко А. К. Іноземні мови у медичних коледжах університетів США / А. К. Куліченко, Є. В. Дмитерко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. - Запоріжжя : КПУ, 2023. - Вип. 90. - С. 31-36. - https://doi.org/10.32782/1992-5786.2023.90.6. |
| Аннотация: | Статтю присвячено висвітленню місця іноземних мов у медичних коледжах університетів США
та їх значенню у процесі надання медичної допомоги населенню.
Вміння ефективно спілкуватися іноземними мовами є неодмінною складовою професійної компетентності майбутніх медичних фахівців та лікарів. У світовій медичній спільноті, де пацієнти
є представниками різних країн та культур, здатність до результативного спілкування допомагає
встановлювати зв’язок з пацієнтами, розуміти їх потреби й забезпечувати якісну медичну допомогу.
Медичне середовище може бути лінгвістично різноманітним, що створює виклики для взаєморозуміння між пацієнтами та медичним персоналом. Однак знання особливостей мовного спілкування
може поліпшити взаєморозуміння, підвищити довіру пацієнтів та покращити результати лікування.
Установлено, що ці обставини призвели до зростання інтересу до вивчення іноземних мов у США,
зокрема в медичних коледжах американських університетів. Програми навчання мов, спрямовані на
клінічну комунікацію та освоєння медичної термінології, стали популярними серед студентів.
З’ясовано, що попри те, що більшість навчання та оцінювання студентів відбувається англійською, володіння іншими мовами для ефективного спілкування з пацієнтами має важливе значення, і
це зафіксовано в медичних програмах. Однак брак підготовки фахівців до міжкультурної комунікації
може створювати труднощі в роботі з пацієнтами, які не розмовляють англійською. Констатовано,
що американські медичні коледжі відповідають на це, імплементуючи різноманітні мовні програми,
спрямовані на покращення мовних навичок студентів та освоєння фахової термінології, вживаної в
мовах країн, звідки прибули студенти-медики для навчання.
Виявлено, що використання медичної іспанської мови є важливим для іспаномовних пацієнтів у
США. Медичні університети впроваджують інноваційні підходи до навчання, пропонуючи інтенсивні
курси медичної мови, зокрема медичну іспанську, португальську, китайську тощо.
Майбутні дослідження в галузі викладання іноземних мов у медичних коледжах університетів США,
де англійська мова є рідною для певних студентів, мають велике значення для розуміння процесу навчання та вивчення мов. The article highlights the role of foreign languages within medical colleges at U.S. Universities and their
significance in delivering medical assistance to the population.
The effective use of foreign languages is an integral component of the professional competence of future
medical professionals and doctors. In the global medical community, made up of patients from diverse countries
and cultures, excellent communication fosters connections with patients, facilitates understanding of their
needs, and ensures the provision of high-quality medical care. The medical environment can present linguistic
diversity, which, in turn, creates challenges in communication between patients and medical personnel.
Nonetheless, an awareness of linguistic communication nuances can enhance understanding, bolster patient
trust, and improve treatment outcomes.
These circumstances have spurred an increased interest in learning foreign languages in the United States,
particularly within medical colleges of American Universities. Language learning programs that emphasize
clinical communication and medical terminology have gained popularity among students.
Furthermore, the authors mention that despite the fact that most of the teaching and student assessments
are conducted in English, proficiency in other languages for effective patient communication remains essential,
a facet that is reflected in medical programmes. So, a lack of preparation in intercultural communication can
lead to difficulties when interacting with patients who do not speak English. American medical colleges are
addressing this issue by offering various language programmes that aim to improve student language skills
and master specialised terminology in the languages of the countries medical students originate from.
Additionally, the article underscores the significance of employing medical Spanish in light of the increasing
number of Spanish-speaking patients in the USA. American Universities are implementing innovative
educational approaches, including intensive medical language courses like medical Spanish, Portuguese,
Chinese, etc.
Consequently, future research in the domain of foreign language instruction within medical colleges at
U.S. Universities, where English serves as the native language for some students, holds great importance in
comprehending the language educational process. |
| URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/23557 |
| Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Іноземні мови)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|