DSpace About DSpace Software
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мовної та загальнотеоретичної підготовки >
Наукові праці. (Мовна підготовка) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/23590

Название: Специфіка використання графічних засобів упливу в дискурсі медичної реклами
Другие названия: Particularities of employing graphic means of influence in the medical advertising discourse
Авторы: Цупікова, Олена Анатоліївна
Tsupikova, Olena
Ключевые слова: медична реклама
графічні засоби
шрифт
локалізація тексту
засоби параграфеміки
пунктуаційне варіювання
medical advertising
graphic means
font
text localisation
paraphrase means
punctuation variation
Issue Date: 2025
Издатель: Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна
Библиографическое описание: Цупікова, Олена. Специфіка використання графічних засобів упливу в дискурсі медичної реклами / О. Цупікова // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. - 2025. - Вип. 96. - С. 67-72. - (Філологія). - https://doi.org/10.26565/2227-1864-2025-96-09
Аннотация: Статтю присвячено аналізу специфіки використання графічних засобів упливу в дискурсі медичної реклами. Здійснений аналіз фактичного матеріалу підтвердив що, продуктивність рекламного повідомлення як складного багатокомпонентного утворення визначається характером взаємодії вербального і невербального складників. Залучення семіотичних ресурсів невербальної природи зумовлене тим, що саме вони миттєво апелюють до внутрішнього світу реципієнта, закладаючи міцні підвалини для успішної реалізації планів та задумів продуцента. Спектр візуальних (графічних) компонентів, якими послуговуються під час створення рекламних повідомлень, ‒ широкий та необмежений.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/23590
ISSN: 2227-1864
Appears in Collections:Наукові праці. (Мовна підготовка)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
26591-Article Text-52658-1-10-20250618.pdf1,03 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback