DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра факультетської педіатрії >
Наукові праці. (Факультетська педіатрія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/23606

Название: Особливості складання та перевірки компетентностей під час проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту
Другие названия: Features of passing and verification of competences during the conduct of an objective structured clinical exam
Авторы: Недельська, Світлана Миколаївна
Моргунцова, Світлана Андріївна
Кряжев, Олександр Володимирович
Самохін, Ігор Володимирович
Мазур, Вікторія Іванівна
Ярцева, Дар’я Олександрівна
Кляцька, Лариса Іванівна
Федосєєва, Олена Станіславівна
Лямцева, Олена Валентинівна
Nedelska, S. M.
Morguntsova, S. A.
Kryazhev, А. V.
Samokhin, I. V.
Mazur, V. I.
Yartseva, D. O.
Klyatska, L. I.
Fedoseeva, O. S.
Liamtseva, O. V.
Ключевые слова: здобувач
іспит
компетентності
станція
applicant
exam
competencies
station
Дата публикации: 2025
Библиографическое описание: Особливості складання та перевірки компетентностей під час проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту / С. М. Недельська, С. А. Моргунцова, О. В. Кряжев, І. В. Самохін, В. І. Мазур, Д. О. Ярцева, Л. І. Кляцька, О. С. Федосєєва, О. В. Лямцева // Наукові інновації та передові технології. Управління та адміністрування. Право. Економіка. Психологія. Педагогіка. - 2025. - N 10. - С. 2144-2156. - https://doi.org/ 10.52058/2786-5274-2025-10(50)-2144-2156.
Аннотация: Мета: висвітлити особливості складання та перевірки компетентностей під час проведення Об’єктивного Структурованого Клінічного Іспиту (ОСКІ). Об’єктивний Структурований Клінічний Іспит, дозволяє оцінити такі базові компетентності, як навички комунікації та клінічного обстеження пацієнта, здатність визначати перелік необхідних клініко-лабораторних та інструментальних досліджень з оцінюванням їх результатів, виконувати певні медичні маніпуляції, встановлювати попередній діагноз, діагностувати загрозливі й невідкладні стани, визначати тактику ведення хворого та надавати екстрену медичну допомогу. Даний іспит ґрунтується на вимогах освітньої (освітньо-професійної) програми, розроблених на основі стандарту вищої освіти і програм дисциплін, включених в атестацію для відповідної спеціальності. Основні завдання при проведенні ОСКІ дають можливість демонструвати набуті програмні результати підготовки у вигляді сучасних теоретичних знань, які були засвоєні під час навчання. Purpose: to highlight the features of taking and testing competencies during the Objective Structured Clinical Examination (OSCE). Objective Structured Clinical Examination allows you to assess such basic competencies as communication skills and clinical examination of the patient, the ability to determine the list of necessary clinical, laboratory and instrumental studies with the evaluation of their results, perform certain medical manipulations, establish a preliminary diagnosis, diagnose life-threatening and urgent conditions, determine patient management tactics, and provide emergency medical care. This exam is based on the requirements of the educational (educational and professional) program, developed on the basis of the higher education standard and programs of disciplines included in the certification for the relevant specialty. The main tasks during the OSCE provide an opportunity to demonstrate the acquired program results of training in the form of modern theoretical knowledge that was learned during training.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/23606
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Фармакологія та МР)
Наукові праці. (Факультетська педіатрія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
c2144-2156.pdf315,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь