|
|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра факультетської педіатрії >
Наукові праці. (Факультетська педіатрія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/23606
|
| Название: | Особливості складання та перевірки компетентностей під час проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту |
| Другие названия: | Features of passing and verification of competences during the conduct of an objective structured clinical exam |
| Авторы: | Недельська, Світлана Миколаївна Моргунцова, Світлана Андріївна Кряжев, Олександр Володимирович Самохін, Ігор Володимирович Мазур, Вікторія Іванівна Ярцева, Дар’я Олександрівна Кляцька, Лариса Іванівна Федосєєва, Олена Станіславівна Лямцева, Олена Валентинівна Nedelska, S. M. Morguntsova, S. A. Kryazhev, А. V. Samokhin, I. V. Mazur, V. I. Yartseva, D. O. Klyatska, L. I. Fedoseeva, O. S. Liamtseva, O. V. |
| Ключевые слова: | здобувач іспит компетентності станція applicant exam competencies station |
| Дата публикации: | 2025 |
| Библиографическое описание: | Особливості складання та перевірки компетентностей під час проведення об’єктивного структурованого клінічного іспиту / С. М. Недельська, С. А. Моргунцова, О. В. Кряжев, І. В. Самохін, В. І. Мазур, Д. О. Ярцева, Л. І. Кляцька, О. С. Федосєєва, О. В. Лямцева // Наукові інновації та передові технології. Управління та адміністрування. Право. Економіка. Психологія. Педагогіка. - 2025. - N 10. - С. 2144-2156. - https://doi.org/ 10.52058/2786-5274-2025-10(50)-2144-2156. |
| Аннотация: | Мета: висвітлити особливості складання та перевірки компетентностей під
час проведення Об’єктивного Структурованого Клінічного Іспиту (ОСКІ).
Об’єктивний Структурований Клінічний Іспит, дозволяє оцінити такі
базові компетентності, як навички комунікації та клінічного обстеження
пацієнта, здатність визначати перелік необхідних клініко-лабораторних та
інструментальних досліджень з оцінюванням їх результатів, виконувати певні
медичні маніпуляції, встановлювати попередній діагноз, діагностувати
загрозливі й невідкладні стани, визначати тактику ведення хворого та надавати
екстрену медичну допомогу. Даний іспит ґрунтується на вимогах освітньої
(освітньо-професійної) програми, розроблених на основі стандарту вищої освіти
і програм дисциплін, включених в атестацію для відповідної спеціальності.
Основні завдання при проведенні ОСКІ дають можливість демонструвати
набуті програмні результати підготовки у вигляді сучасних теоретичних знань,
які були засвоєні під час навчання. Purpose: to highlight the features of taking and testing competencies during the
Objective Structured Clinical Examination (OSCE).
Objective Structured Clinical Examination allows you to assess such basic
competencies as communication skills and clinical examination of the patient, the
ability to determine the list of necessary clinical, laboratory and instrumental studies
with the evaluation of their results, perform certain medical manipulations, establish a
preliminary diagnosis, diagnose life-threatening and urgent conditions, determine
patient management tactics, and provide emergency medical care.
This exam is based on the requirements of the educational (educational and
professional) program, developed on the basis of the higher education standard and
programs of disciplines included in the certification for the relevant specialty.
The main tasks during the OSCE provide an opportunity to demonstrate the
acquired program results of training in the form of modern theoretical knowledge that
was learned during training. |
| URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/23606 |
| Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Фармакологія та МР) Наукові праці. (Факультетська педіатрія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|