|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра клінічної фармакології, фармації, фармакотерапії і косметології >
Наукові праці. (Клінічна фармакологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10004
|
Название: | Дистанційні технології в системі підвищення кваліфікації фахівців фармації |
Авторы: | Білай, Іван Михайлович Красько, Микола Петрович Остапенко, А. О. Демченко, Валерій Олегович |
Ключевые слова: | тези доповідей |
Дата публикации: | 2018 |
Издатель: | Івано-Франківський національний медичний університет |
Библиографическое описание: | Білай І. М. Дистанційні технології в системі підвищення кваліфікації фахівців фармації / І. М. Білай, М. П. Красько, А. О. Остапенко, В. О. Демченко // Актуальні питання підвищення якості освітнього процесу : зб. тез доп. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, 11 трав. 2018 р. – Івано-Франківськ: ІФНМУ, 2018. – С. 54. |
Аннотация: | Ми живемо в період техногенної революції, викликаної винаходом комп’ютерів, які
відкривають безмежні можливості практично у всіх областях теорії і практики. Як відомо, будь- які
інновації вимагають великої кількості професійних, високоосвічених фахівців, які мають необхідні
теоретичні знання і практичні навички для впровадження в життя сучасних технологій. Підготовка
таких фахівців покладена на вищі навчальні заклади, і вони прекрасно справляються з цим
завданням, проте темпи науково-технічного прогресу такі, що будь-який фахівець, щоб відповідати
необхідному рівню професійної підготовки, повинен поповнювати свій багаж знань протягом
усього життя в навчальних закладах післядипломної підготовки.
Сфера діяльності медичних і фармацевтичних працівників спрямована на найцінніше, що є у
людини — здоров’я, тому лікар і провізор вчаться все життя. Сучасна система підготовки фахівців
фармації і лікарів в Україні передбачає підвищення кваліфікації один раз в 5 років. Однак, вона
пов’язана з такими негативними моментами як відрив працівника від виробництва, а часто і від місця
проживання, старіння інформації від курсів до курсів, значні організаційні витрати на проведення
циклів удосконалення, недостатня візуалізація і індивідуалізація процесу навчання, занижена
мотивація і самоорганізація і т. д. Подолати ці проблеми може активне впровадження в навчальний
процес дистанційних форм навчання. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10004 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (УЕФ) Наукові праці. (Клінічна фармакологія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|