|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра гістології, цитології та ембріології >
Наукові праці. (Гістологія, цитологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10014
|
Название: | Питання проблемно-орієнтованого навчання в медичних вузах |
Авторы: | Зідрашко, Галина Анатоліївна Сирцов, Вадим Кирилович Алієва, Олена Геннадіївна Таврог, Маріанна Львівна Сидорова, І. Кокарь, Оксана Олександрівна Варакута, Ольга Анатоліївна |
Ключевые слова: | тези доповідей |
Дата публикации: | 2017 |
Издатель: | Національний університет "Львівська політехніка" |
Библиографическое описание: | Питання проблемно-орієнтованого навчання в медичних вузах / Г. Зідрашко, В. Сирцов, О. Алієва, М. Таврог, І. Сидорова, О. Кокарь, О. Варакута // Управління якістю в освіті та промисловості: досвід, проблеми та перспективи: тези доп. ІІІ наук.-практ. конф. пам’яті професора Петра Столярчука, 11-12 травня 2017 р. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – С. 77. |
Аннотация: | Вступ. На сучасному етапі медична освіта з багаторічного процесу перетворюється на довічний. Питанням контролю якості медичної освіти стало приділятися більше уваги [1,2]. Тому лікар повинен вміти самостійно отримувати нові знання, постійно підвищуючи професійний рівень, відповідно розвитку сучасних технологій та інновацій в медицині. Актуальним стає застосування активних форм навчання.
Мета роботи: удосконалення навчання при вивченні гістології, цитології і ембріології на основі методів проблемно-орієнтованого навчання (ПОН). Основна частина. ПОН дозволяє формувати і закріплювати навички отримання знань, форми досягнення консенсусу, здібності орієнтуватися в інформаційних полях, орієнтуватися в мультидисциплінарних ситуаціях. Однією з найважливіших умов в ПОН є активна співпраця тих, що навчаються з метою різнобічного вивчення проблеми і формування життєздатних рішень. Вивчення матеріалу в процесі ПОН зазвичай проходить у вигляді практичного заняття в аудиторії, в невеликих за чисельністю групах студентів, частіше у формі дискусії, що направляється викладачем. При цьому його роль може зводитися до ролі експерта з обговорюваної проблеми, керівника по користуванню інформаційними джерелами і консультанта у виконанні групового завдання. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10014 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Гістологія, цитологія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|