DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра акушерства і гінекології >
Наукові праці. (Акушерство і гінекологія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10068

Название: Досвід викладання на циклі акушерство та гінекологія англомовним студентам на принципах кредитно-модульної системи організації навчального процесу
Авторы: Гайдай, Наталія Вікторівна
Сіліна, Наталя Костянтинівна
Ключевые слова: матеріали конференцій
кредитно-модульна система
акушерство та гінекологія
англомовні студенти
кредитно-модульная система
акушерство и гинекология
англоязычные студенты
credit-modular system
obstetrics and gynecology
English speaking students
Дата публикации: 2009
Издатель: Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського
Библиографическое описание: Гайдай, Н. В. Досвід викладання на циклі акушерство та гінекологія англомовним студентам на принципах кредитно-модульної системи організації навчального процесу / Н. В. Гайдай, Н. К. Сіліна // Проблеми інтеграції української медичної освіти у світовий освітній простір : матеріали Всеукр. навч.-наук. конференції, 21-22 травня 2009 р. – Тернопіль: ТДМУ, 2009. – С. 168-169.
Аннотация: Робота є результатом узагальненого досвіду навчання іноземців на кафедрі акушерства, гінекології та репродуктивної медицини Запорізького медичного університету. Запропоновано оптимізувати навчальний процес шляхом диференційованого формування груп за рівнем володіння мовою спілкування та скорочення числа студентів у групах для практичних занять. Проведено аналіз особливостей та специфіки самостійної роботи цієї категорії студентів з вагітними жінками, роділлями і породіллями та методики читання лекцій. Опыт преподавания на цикле акушерство и гинекология англоязычным студентам на принципах кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Работа является результатом обобщенного опыта обучения иностранных студентов на кафедре акушерства, гинекологии и репродуктивной медицины Запорожского государственного медицинского университета. Предложено оптимизировать учебный процесс путем дифференцированного формирования групп по уровню владения языковым общением и уменьшения числа студентов в группах на практических занятиях. Проведен анализ особенностей и специфики самостоятельной работы этой категории студентов с беременными женщинами, роженицами и родильницами и методики чтения лекций. Thе experience of teaching of English speaking students in credit-module system at the department of obstetrics and gynecology The work is the result of hospital and faculty obstetrics and gynaecology department experience in teaching process for foreign students. It is proposed to form different groups of students according to their English knowledge level. It must be only a few students in every foreign group at the practical classes. It is done an analysis of student's independent work with pregnancy women and lecturing methods.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10068
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Акушерство і гінекологія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Гайдай_168.pdf1,57 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь