DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра дитячих інфекційних хвороб >
Наукові праці. (Дитячі ІХ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10260

Название: Забезпення якості знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання
Авторы: Сіліна, Єлизавета Андріївна
Кущ, Оксана Георгіївна
Ліснича, Альбіна Миколаївна
Єрьоміна, Алла Кузьмівна
Сапітон, В. Д.
Ключевые слова: матеріали конференцій
кредитно-модульна система
учбова діяльність студентів
самостійна робота студентів
кредитно-модульная система
учебная деятельность студентов
самостоятельная работа студентов
credit-module system
student practical activity
estimation of student knowledge
Дата публикации: 2009
Издатель: Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського
Библиографическое описание: Сіліна Т. М. Забезпення якості знань студентів в умовах кредитно-модульної системи навчання / Т. М. Сіліна, О. Г. Кущ, А. М. Ліснича, А. К. Єрьоміна, В. Д. Сапітон // Проблеми інтеграції української медичної освіти у світовий освітній простір : матеріали Всеукр. навч.-наук. конференції, 21-22 травня 2009 р. – Тернопіль: ТДМУ, 2009. – С. 128-129.
Аннотация: Впроваджена організація занять передбачає різноманітні варіанти учбової діяльності студентів, дозволяє виключити елементи суб'єктивізму при оцінюванні знань, уніфікує викладання матеріалу Зростання об’єму самостійної роботи дозволяє студентам макси- мально розкрити творчій потенціал, що є могутнім стимулом для навчання. Створена ситуація творчого, пізнавального засвоєння знань тісним чином пов’язана з навчанням студентів. Широке впровадження в процесі навчання сучасних інформаційних технологій, дистанційних форм навчання сприяє найбільш продуктивному засвоюванню знань, дозволяє розвивати розумові та творчі здібності студентів. Применяемая организация занятий предусматривает разнообразные варианты учебной деятельности студентов, позволяет ис- ключить элементы субъективизма при оценивании знаний студентов, унифицирует изложение материала. Увеличение объема самостоятельной работы студента позволяет студенту максимально раскрыть творческий потенциал, что является мощным стимулом для обучения. Создавшаяся ситуация творческого, познавательного усвоения знаний тесным образом связана с обучением студентов. Широкое внедрение в процесс образования современных информационных технологий, дистанционных форм обучения способствует наиболее продуктивному усвоению знаний, позволяет развивать умственные и творческие способности студентов. The organization of practical classes suggests different variants of student practical activity. It allows to exclude some subjectivism in estimation of student knowledge, to unify the presentation of teaching material. The increase of the volume of independent work enables the students to develop their creative potential in maximum, the former being the great stimulus for education. Thus, the situation of creative, cognitive mastering of knowledge arises which is closely connected with the education of students. Wide introduction of modem, informational technologies into the education process helps to assimilate knowledge more productively allows the students to develop their mental creative abilities.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10260
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Анатомія людини)
Наукові праці. (Мікробіологія)
Наукові праці. (Дитячі ІХ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Сіліна_128.pdf380,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь