IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра фармакології та медичної рецептури з курсом нормальної фізіології >
Наукові праці. (Фармакологія та МР) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10263
|
Название: | Самостійна робота студентів в контексті болонського процесу як складова якості навчання |
Авторы: | Філімонов, В. І. Степанова, Надія Володимирівна Бессараб, Георгій Ігнатович Мирна, А. І. |
Ключевые слова: | матеріали конференцій самостійна робота студентів педагогічне навантаження самостоятельная работа студентов педагогическая нагрузка students’ independent work a teaching loading |
Дата публикации: | 2009 |
Издатель: | Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського |
Библиографическое описание: | Самостійна робота студентів в контексті болонського процесу як складова якості навчання / В. І. Філімонов, Н. В. Степанова, Г. І. Бессараб, А. І. Мирна // Проблеми інтеграції української медичної освіти у світовий освітній простір : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф., 21-22 трав. 2009 р. – Тернопіль: ТДМУ, 2009. – С. 134-135. |
Аннотация: | Значне збільшення годин на самостійну роботу студентів під контролем викладача обумовлює необхідність належного
забезпечення на кафедрах цього виду навчальної технології. Співвідношення викладач-студент повинно бути приведено до норм ЕС - 1: 5 та в педагогічному навантаженні викладачів повинні бути години для контролю самостійної роботи студента. Значительное увеличение часов самостоятельной работы студентов под контролем преподавателя обуславливает
необходимость должного обеспечения на кафедрах этого вида учебной технологии. Соотношение преподаватель-студент должно
быть приведено к норме ЕС -1: 5 и в педагогическую нагрузку преподавателей необходимо включить часы контроля
самостоятельной работы студентов. Significant academic hours increase of students’ independent work under teacher’s control causes the necessity of proper provision of this Kind of teaching technology at the Chairs. The proportion a teacher-a student should be normalized in such a way: EC - 1: 5. Besides the
hours for controlling students’ independent work should be included into a teaching loading. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10263 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Фармакологія та МР)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|