IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра внутрішніх хвороб 1 >
Наукові праці. (ВХ-1) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10265
|
Название: | Перший досвід викладання внутрішньої медицини за умовами кредитно-модульної системи |
Авторы: | Нерянов, Ю. М. Сиволап, Віктор Денисович Кисельов, Сергій Михайлович Михайловська, Наталія Сергіївна |
Ключевые слова: | матеріали конференцій внутрішня медицина кредитно-модульна система навчальний процес поточна навчальна діяльність підсумковий контроль внутренняя медицина кредитно-модульная система учебный процесс текущая учебная деятельность итоговый контроль internal medicine credit-module system scholastic process current scholastic activity total final control |
Дата публикации: | 2009 |
Издатель: | Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського |
Библиографическое описание: | Перший досвід викладання внутрішньої медицини за умовами кредитно-модульної системи / Ю. М. Нерянов, В. Д. Сиволап, С. М. Кисельов, Н. С. Михайловська // Проблеми інтеграції української медичної освіти у світовий освітній простір : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф., 21-22 трав. 2009 р. – Тернопіль: ТДМУ, 2009. – С. 217-218. |
Аннотация: | В статті узагальнений досвід впровадження кредитно-модульної системи при викладанні навчальної дисципліни "Внутрішня
медицина". Обгрунтована необхідність викладання за чотирма модулями на IV, V, VI курсах. Детально описані методика основних видів навчальної діяльності та їх співвідношення. Обговорюються позитивні та суперечливі аспекти викладання "Внутрішньої медицини" за кредитно-модульною системою. В статье обобщен опыт внедрения кредитно-модульной системы при преподавании учебной дисциплины "Внутренняя медицина".
Обоснована необходимость преподавания по четырем модулям на IV, V, VI курсах. Докладно описаны методика основных видов учебной деятельности и их соотношения. Обсуждаются позитивные и противоречивые аспекты преподавания "Внутренней медицины" по кредитно-модульной системе. Experience of the introduction of credit-module system at teaching of scholastic discipline "Internal medicine" is explained In article.
Motivated need of the teaching by four modules on IV, V, VI courses. Detailed is described methods of main types of scholastic activity and their
correlations. Positive and negative aspects of the teaching "Internal medicine" in credit-module system are discussed. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10265 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (ВХ-1)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|