DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра медичної фізики, біофізики та вищої математики >
Наукові праці. (Медичної фізики) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10269

Название: Роль мотивації і проблемних технологій у викладанні “медичної і біологічної фізики” за умов впровадження кредитно-модульної системи
Авторы: Сливко, Емануіл Ілліч
Іванченко, Олена Зенонівна
Мельнікова, Оксана Зенонівна
Ключевые слова: матеріали конференцій
медична і біологічна фізика
мотивація
проблемні технології
кредитно-модульна система
медицинская и биологическая физика
мотивация
проблемные технологии
кредитно-модульная система
medical and biological physics
motivation
problem technologies
credit-module system
Дата публикации: 2009
Издатель: Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського
Библиографическое описание: Сливко Е. І. Роль мотивації і проблемних технологій у викладанні “медичної і біологічної фізики” за умов впровадження кредитно-модульної системи / Е. І. Сливко, О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова // Проблеми інтеграції української медичної освіти у світовий освітній простір : матеріали Всеукр. навч.-наук. конф., 21-22 трав. 2009 р. – Тернопіль: ТДМУ, 2009. – С. 129-130.
Аннотация: Представлений досвід викладання „Медичної і біологічної фізики” за умов впровадження кредитно-модульної системи, в яких зростає роль мотивації і проблемних технологій. Систематичне і професійно орієнтоване їх застосування сприяє досягненню кінцевих цілей дисципліни та інтегрованих з нею профільних дисциплін, а також стимулює самостійну роботу студентів. Представлен опыт преподавания «Медицинской и биологической физики» в условиях внедрения кредитно-модульной системы, в которых возрастает роль мотивации и проблемных технологий. Систематическое и профессионально ориентированное их применение способствует достижению конечных целей дисциплины и интегрированных с нею профильных дисциплин, а также стимулирует самостоятельную работу студентов. Presented experience of teaching of „Medical and biological physics” at terms introductions of the credit-module system, in which the role of motivation and problem technologies grows. Systematic and professionally oriented them application promotes to achievement of ultimate goals of science and integrated with it special disciplines and stimulates independent work of students.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10269
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Медичної фізики)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Сливко_129.pdf492,91 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь