|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра госпітальної хірургії >
Наукові праці. (Госпітальна хірургія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10509
|
Название: | Організація он-лайн курсів Крок-2 по хірургії |
Авторы: | Никоненко, Андрій Олександрович Головко, Микола Григорович Грушка, Венедикт Аксентійович Гайдаржі, Євген Іванович Матерухін, Аркадій Миколайович Перцов, Іван Володимирович Матвєєв, Сергій Олександрович Охріменко, Георгій Іванович Вільданов, Сергій Ренатович Подлужний, Олександр Олександрович Вільховой, Сергій Олегович |
Ключевые слова: | матеріали конференцій |
Дата публикации: | 2019 |
Издатель: | Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського |
Библиографическое описание: | Никоненко А. О. Організація он-лайн курсів Крок-2 по хірургії / А. О. Никоненко, В. О. Губка, М. Г. Головко, В. А. Грушка, Є. І. Гайдаржі, А. М. Матерухін, І. В. Перцов, С. О. Матвєєв, Г. І. Охріменко, С. Р. Вільданов, О. О. Подлужний, С. О. Вільховой // Інновації у вищій медичній та фармацевтичній освіті України (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XVІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, м. Тернопіль, 16–17 трав. 2019 р. – Тернопіль : ТНМУ, 2019. – С. 117-118. |
Аннотация: | Підвищення рівня професійної лікарської підготовки випускників, є загальною метою медичних закладів вищої освіти. Тестовий екзамен «Крок-2» є складовою частиною державної атестації випускників вищих навчальних закладів і вимірює показники якості повної вищої освіти [1]. У тестування є позитивні сторони такі як: об'єктивізація та гуманізація; так і негативні як змістовні (ймовірність випадкового вибору правильної відповіді або здогадка про неї) та психологічні (стандартизація мислення без урахування індивідуальних особливостей особистості) [2]. Враховуючи це, постає необхідність додатково навчати студентів навичкам та принципам рішення тестових завдань.
Для вирішення завдання збільшення ефективності навчального процесу доцільно застосовувати досягнення сучасних інформаційних технологій, які представлені засобами організації дистанційного навчання. Під дистанційним навчанням розуміється взаємодія викладачів і студентів на відстані, що відображає цілі, методи, організаційні форми і засоби навчання, реалізоване засобами інтерактивних технологій і представлене системами управління навчанням [3].
Таким чином студенти виконують освітні програми самостійно із використанням новітніх технологій, що дозволяє підвищувати навички вирішення тестових завдань в умовах безпосередньої відсутності викладача, але з можливістю онлайн консультацій по мережі інтернету, та контроля за успішністю освоєння програми навчання [4]. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10509 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Госпітальна хірургія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|