DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра клінічної фармації, фармакотерапії, фармакогнозії та фармацевтичної хімії ННІПО >
Наукові праці. (Клінічна фармація ННІПО) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10711

Название: Реалізація стратегії маркетингу шляхом організації реклами фармацевтичного товару
Авторы: Бушуєва, Інна Володимирівна
Ключевые слова: тези
Дата публикации: 2019
Издатель: Харків : НФаУ
Библиографическое описание: Бушуєва І. В. Реалізація стратегії маркетингу шляхом організації реклами фармацевтичного товару / І. В. Бушуєва // Сучасна фармація: історія, реалії та перспективи розвитку : матеріали науково-практ. конф. з міжнар. участю, присвяченої 20-й річниці заснування Дня фармацевтичного працівника України, м. Харків, 19-20 вересня 2019 р. : у 2 т. – Харків : НФаУ, 2019. – Т. 2. – С. 41-43.
Аннотация: Головною метою фармацевтичного рекламодавця є гармонізація чинного законодавства з нормами ЄС та встановлення чіткого контролю за змістом реклами, щоб уникнути маніпулювання інформацією про препарат і його властивості. Зараз фармацевтична реклама - це найбільший сегмент рекламного ринку на телебаченні України. За даними Нацради з пи- тань телебачення і радіомовлення від 30% до 50% загальної кількості реклами на українському телебаченні – реклама лікарських препаратів і медичних виробів. На окремих каналах обсяг реклами медикаментів досягає 70%.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10711
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Клінічна фармація ННІПО)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
conf_41-43.pdf399,55 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь