DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра факультетської педіатрії >
Наукові праці. (Факультетська педіатрія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10872

Название: Інтеграція навчального процесу – основа ефективності кредитно-модульної системи навчання
Авторы: Пахольчук, Ольга Петрівна
Ключевые слова: тези доповідей
Дата публикации: 2012
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Пахольчук О. П. Інтеграція навчального процесу – основа ефективності кредитно-модульної системи навчання / О. П. Пахольчук // Современные достижения медицинской и фармацевтической науки : сб. тезисов I междунар. интернет-конференции молодых ученых и студ., г. Запорожье, 23-25 октября 2012 г. – Запорожье : ЗГМУ, 2012. – С. 140.
Аннотация: Проблема інтеграції навчального процесу в останні роки набула актуальності в зв’язку із реформою вищої медичної освіти та переходом на нові навчальні плани підготовки фахівців у вищих медичних навчальних закладах України. Педагогічний процес в медичному навчальному закладі підпорядкований одній меті – підготувати лікаря. А тим паче зараз, коли мова ведеться відносно підготовки лікаря загальної практики. Сприяти вирішенню цієї задачі повинні всі ланки навчання.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/10872
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Факультетська педіатрія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Пахольчук_140.pdf512,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь