|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра аналітичної хімії >
Наукові праці. (Аналітична хімія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/11173
|
Название: | Філософія освіти через призму сьогодення |
Авторы: | Нагорна, Наталія Олександрівна Смойловська, Галина Павлівна Нагорний, Володимир Володимирович Берест, Галина Григорівна |
Ключевые слова: | філософія освіти наукові знання освітній процес философия образования, научные знания образовательный процесс ducational philosophy scientific knowledge the educational process |
Дата публикации: | 2015 |
Издатель: | К. : Гнозис |
Библиографическое описание: | Філософія освіти через призму сьогодення / Н. О.Нагорна, Г. П. Смойловська, В. В. Нагорний, Г. Г. Берест // Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору. - К. : Гнозис, 2015.- – дод.1 до вип. 36, том III (63). - С. 134-141. |
Аннотация: | У статті окреслено загальну проблематику та розкрито науковий статус філософії освіти й шляхи формування філософсько- освітнього знання. Підкреслено суспільну значущість філософських досліджень та філософсько-методологічного обгрунтування сучасних проблем вітчизняної системи освіти, сучасне психолого-педагогічне бачення суспільної основи ефективної соціалізації, основні психолого-педагогічні механізми соціалізації. Філософія освіти дає відповіді на питання про цілі навчання, ролі викладача, чому потрібно вчитися та якими методами. Філософія наповнює педагогіку новими знаннями, методами, способами, цілями, котрі через процес освіти втілюються у формуванні внутрішнього світу конкретного покоління. Новий підхід до розуміння сутності освіти дозволяє підняти розгляд розвитку освітніх стратегій та системного функціонування галузі на вищий рівень. В статье обозначено общую проблематику и раскрыто научный статус философии образования и пути формирования философско-образовательного знания. Подчеркнуто общественную значимость философских исследований и философско-методологического обоснования современных проблем отечественной системы образования, современное психолого-педагогическое видение общественной основы эффективной социализации, основные психолого-педагогические механизмы социализации. Философия образования представляет ответы на вопросы о цели обучения, роли учителя, чему следует учить и какими методами. Философия наполняет педагогику новыми знаниями, методами, способами, целями, которые через процесс образования воплощаются в формировании внутреннего мира конкретного поколения. Новый подход к пониманию сущности образования позволяет поднять рассмотрение развития образовательных стратегий и системного функционирования отрасли на более высокую ступень. The article outlines the general problems and solved scientific status of philosophy of education and ways of creating a philosophical and educational knowledge. Emphasized the importance of social and philosophical studies philosophical-methodological basis of contemporary problems of national education system, modern psychological-pedagogical vision of the social foundations of effective socialization, basic psychological-pedagogical mechanisms of socialization. A philosophy of education represents answers to questions about the purpose of schooling, a teacher's role, and what should be taught and by what methods. Philosophy fills pedagogy new knowledge, techniques, methods, objectives that are implemented through a process of education in shaping the inner world of a particular generation. A new approach to interpretation of educational essence allows raising examination of systematical functioning of sphere and development of educational strategy on other interdisciplinary level. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/11173 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Технологія ліків) Наукові праці. (УЕФ та фарм. технології ННІПО) Наукові праці. (Аналітична хімія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|