|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра фармацевтичної, органічної та біоорганічної хімії >
Наукові праці. (Фармацевтична хімія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/11175
|
Название: | Особливості навчальної мотивації студентів медичного факультету |
Другие названия: | Особенности учебной мотивации студентов медицинского факультета Nature of learning motivation of medical students |
Авторы: | Іванченко, Олена Зенонівна Мельнікова, Оксана Зенонівна Малахова, Світлана Миколаївна Иванченко, Е. З. Мельникова, О. З. Малахова, С. Н. Ivanchenko, O. Z. Melnikova, O. Z. Malakhova, S. M. |
Ключевые слова: | начальна мотивація внутрішня мотивація навчання медичний факультет учебная мотивация внутренняя мотивация обучения медицинский факультет leaning motivation internal motivation medical faculty |
Дата публикации: | 2017 |
Издатель: | Українська медична стоматологічна академія |
Библиографическое описание: | Іванченко О. З. Особливості навчальної мотивації студентів медичного факультету / О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, С. М. Малахова // Актуальні проблеми сучасної медицини. – 2017. – Т. 17, Вип. 1 (57). - С. 268-271. |
Аннотация: | В роботі досліджені особливості мотиваційного комплексу і окремих мотивів навчальної діяльності студентів першого і четвертого курсів медичного факультету. Показано, що в обох досліджених групах була добре виражена внутрішня мотивація (ВМ) навчання, яка істотно переважала над зовнішньою позитивною (ЗПМ) і, особливо, над зовнішньою негативною (ЗНМ) мотиваціями. Встановлено, що серед окремих мотивів ВМН провідну роль мали можливість стати висококваліфікованим спеціалістом, забезпечити успішність майбутньої професії і придбати глибокі, міцні знання. Зроблено висновок, що підтримання вказаних навчальних мотивів студентів суттєво сприятиме підвищенню якості медичної освіти. В работе исследованы особенности мотивационного комплекса и отдельных мотивов учебной деятельности студентов первого и четвёртого курсов медицинского факультета. Показано, что в обеих исследованных группах была хорошо выражена внутренняя мотивация обучения (ВМ), которая значительно превосходила внешнюю позитивную (ВПМ) и, особенно, внешнюю негативную (ВНМ) мотивации. Установлено, что среди отдельных мотивов ВМ ведущую роль имели возможность стать высококвалифицированным специалистом, обеспечить успешность будущей профессии и пробрести глубокие, прочные знания. Сделан вывод, что поддержка указанных учебных мотивов могла бы существенно способствовать повышению качества медицинского образования. The article describes the peculiarities in the motivational complex and individual motives for learning activity of the first and fourth year students who study at medical faculty. It has been shown that in both groups there were well expressed internal motivation for the learning that significantly prevailed over the outer positive and, especially, the external negative motivations. We has found out that among some of the motives for internal motivation, the leading one is the desire to become a highly qualified specialist, to succeed in future profession and acquire deep sound knowledge. Thus, maintenance of these learning motives among the medical students significantly contributes to improving the quality of medical education. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/11175 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Фармацевтична хімія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|