|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра загальної практики - сімейної медицини та внутрішніх хвороб >
Наукові праці. (Сімейна медицина) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/11249
|
Название: | Шляхи удосконалення організації навчального процесу з дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини» за кредитно-модульною системою для студентів, які навчаються за спеціальністю «Стоматологія» |
Другие названия: | Пути усовершенствования организации учебного процесса по дисциплине «Пропедевтика внутренней медицины» в соответствие с кредитно-модульной системой для студентов, обучающихся по специальности «Стоматология» Improvement of the educational process in discipline «Propedeutics of internal medicine» according to the credit-modular system for dentistry students |
Авторы: | Михайловська, Наталія Сергіївна Шальміна, Марія Олександрівна Моргунцова, Світлана Андріївна Грицай, Ганна Володимирівна Михайловская, Н. С. Шальмина, М. А. Моргунцова, С. А. Грицай, А. В. Mykhailovska, N. S. Shalmina, M. A. Morhuntsova, C. A. Hrytsai, A. V. |
Ключевые слова: | кредитно-модульна система пропедевтика внутрішньої медицини лікар-стоматолог кредитно-модульная система пропедевтика внутренней медицины врач-стоматолог the credit-modular system propedeutics of internal medicine dentist |
Дата публикации: | 2014 |
Издатель: | Буковинський державний медичний університет |
Библиографическое описание: | Шляхи удосконалення організації навчального процесу з дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини» за кредитно-модульною системою для студентів, які навчаються за спеціальністю «Стоматологія» / Н. С. Михайловська, М. О. Шальміна, С. А. Моргунцова, Г. В. Грицай // Буковинський медичний вісник. - 2014. - Т. 18, № 4. - С. 260-262. |
Аннотация: | Резюме. У статті наведені особливості організації навчального процесу з дисципліни «Пропедевтика внутрішньої медицини» для студентів, які навчаються за спеціальністю «Стоматологія», за кредитно-модульною системою на кафедрі загальної практики – сімейної медицини Запорізького державного медичного університету. Продемонстровано, що удосконалення навчального процесу за кредитно-модульною системою дозволяє набути високого рівня знань, необхідних для майбутньої практичної діяльності лікаря-стоматолога, що, у свою чергу, буде сприяти досягненню кінцевої мети навчання – підготовці кваліфікованого конкурентоспроможного спеціаліста. В статье представлена организация учебного процесса по дисциплине «Пропедевтика внутренней медицины» для студентов, обучающихся по специальности «Стоматология», в соответствии с кредитно-модульной системой на кафедре общей практики – семейной медицины Запорожского государственного медицинского университета. Показано, что усовершенствование организации учебного процесса за кредитно-модульной системой позволяет получить высокий уровень знаний, необходимых для будущей практической деятельности врача-стоматолога, что, в свою очередь, будет способствовать достижению конечной цели обучения – подготовке квалифицированного конкурентноспособного специалиста. Abstract. This article presents the organization of the educational process for the discipline «Propedeutics of Internal Medicine» for students majoring in «Dentistry» in accordance with the credit-modular system for the department of general practice – family medicine in the Zaporizhzhya State Medical University. It is shown that the credit-modular system of educational process provides a high level of knowledge required for the future practice of a dentist, which in turn will contribute to the ultimate goal of education – training of a qualified competitive specialist. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/11249 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Сімейна медицина)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|