DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра управління і економіки фармації >
Наукові праці. (УЕФ) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/11560

Название: Маркетингові дослідження українського ринку засобів для біоревіталізації
Авторы: Ткаченко, Наталя Олександрівна
Демченко, Вікторія Олександрівна
Саніна, В. О.
Ключевые слова: біоревіталізація
омолодження шкіри
ін’єкційна методика
гіалуронова кислота
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Ткаченко Н. О. Маркетингові дослідження українського ринку засобів для біоревіталізації / Н. О. Ткаченко, В. О. Демченко, В. О. Саніна // Topical issues in pharmacy and medical sciences : Abstracts of II International Scientific and Practical Conference, Tokyo, Japan, 18-19 November, 2019. – Tokyo, Japan, 2019. – P. 91-93.
Аннотация: Біоревіталізація – найсучасніша ін’єкційна методика омолодження шкіри: «біо» означає природне, натуральне або біологічне; «ре» – повернення; «віта» – життя. Таким чином, слово «біоревіталізація» буквально означає «повернення до життя природним шляхом». Процедура біоревіталізації передбачає введення гіалуронової кислоти (ГК) в шкіру обличчя і тіла, локально в ті місця, які видають вік: «гусячі лапки», носогубні і носослізні складки, зморшки на лобі і перенісся. Потрапляючи в шкіру, ГК стимулює вироблення власної ГК, що в свою чергу активізує відновлювальні процеси в шкірі: починається глибоке зволоження шкіри, відновлюється її тургор і еластичність, посилюється мікроциркуляція [1, С.268].
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/11560
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (УЕФ)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
91-93.pdf866,19 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь