DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/11840

Название: Організаційно-педагогічні умови формування в майбутніх педагогів закладів вищої освіти цифрової компетентності
Другие названия: Organizational and pedagogical conditions of formation digital competence of the future higher educational institutions teachers
Авторы: Мирошниченко, Олена Анатоліївна
Myroshnychenko, O.
Ключевые слова: діджиталізація
організаційно-педагогічні умови
цифрова компетентність
інформаційно-освітнє середовище
майбутні педагоги закладів вищої освіти
digitalization
organizationally pedagogical conditions
digital competence
information and educational environment
future teachers of higher educational institutions
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Мирошниченко О. А. Організаційно-педагогічні умови формування в майбутніх педагогів закладів вищої освіти цифрової компетентності // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. 2020. - № 68, Т. 2. – С. 72-76. doi.org/10.32840/1992-5786.2020.68-2.14.
Аннотация: На основі проведених досліджень обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування цифрової компетентності у майбутніх педагогів закладів вищої освіти: діджиталізація освітнього простору університету, що забезпечує формування у магістрантів позитивної мотивації до опанування цифровою компетентністю; моделювання магістрантами педагогічної діяльності викладача, насиченої застосуванням цифрових засобів навчання; розвиток здібностей магістрантів до роботи з цифровими засобами навчання. Показано, що для належного рівня відповідної мотивації до опанування цифровою компетентністю характерним є усвідомлене розуміння необхідності розвивати здатності, пов’язані з цифровою компетентністю викладача закладу вищої освіти, прагнення досконалого володіння цифровими засобами навчання, стійкий інтерес до засобів мультимедіа та ІКТ-технологій, виражена потреба до застосування ІКТ у навчальному процесі, активна співпраця з викладачами з оволодіння ІКТ. Визначено, що найбільш ефективною формою моделювання магістрантами педагогічної діяльності викладача у нашому дослідженні виявилося мікровикладання, насичене застосуванням цифрових засобів навчання. Виділено низку здатностей, які входять до структури цифрової компетентності та якими повинні опанувати майбутні педагоги закладів вищої освіти у процесі фахової підготовки: здатність використовувати, адаптувати та застосовувати у навчальному процесі наявні ІКТ та системи; здатність презентувати навчальний матеріал; здатність до співпраці та комунікації з колегами, студентами за допомогою соціальних мереж, електронної пошти, сторінки викладача на сайті університету, в платформі Moodle; здатність розробляти власні тестові завдання та застосовувати їх у процесі навчання; аналізувати ефективність застосування цифрових засобів навчання та аргументувати їх використання у навчальному процесі; здатність до пошуку і добору відповідних цифрових ресурсів, новітніх розробок у професійній галузі. Based on the reasonable studies organizational and pedagogical conditions of formation digital competence of the future higher educational institutions teachers: digitalization of the university educational space, that provides formation to develop undergraduates positive motivation of mastering digital competence; modeling of teacher’s pedagogical activity, by the undergraduates, fill in digital learning tools using; the development of undergraduates abilities to work with digital learning tools. It is shown, that for adequate level of motivation to master digital competence is characteristic a conscious understanding of the need to develop abilities, related to the digital competence of a higher educational institutions teacher, the desire of perfect possession of digital learning tools, a strong interest to multimedia and IT technologies, expression the need for the usage of IT in the educational process, active collaboration with teachers on IT mastering. It is determined, that the most effective form of modeling pedagogical activity of the teacher in our research is micro-teaching, that is rich of digital learning tools. An array of capabilities are highlighted, which is a part of digital competence, the future higher educational institutions teachers should muster as the part of their training: capacity to use, adapt and apply IT and systems in the educational process; ability to present training material; to cooperate and communicate with colleagues, students with the help of social networks, email, a webpage of the teacher on a site of university, on the internet platform Moodle; the ability to create test assignments and use them into the educational process; to analyze the efficiency of the digital learning tools usage and argue their implementation into the learning process; search and select digital resources, new developments in the professional sphere.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/11840
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Іноземні мови)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
16.pdf361,93 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь