DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра суспільних дисциплін >
Наукові праці. (Суспільні дисципліни) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/11900

Название: Ренесанс соціогуманітарного знання в сучасній науці та освіті
Авторы: Утюж, Ірина Геннадіївна
Спиця, Наталя Валеріївна
Ключевые слова: гуманітаристика
соціогуманітарні дисципліни
синтетична методологія
проективні науки
техногуманізм
постгуманізм
humanities
socio-humanitarian disciplines
synthetic methodology
projective sciences
techno-humanism
posthumanism
Дата публикации: 2019
Издатель: КСК Альянс
Библиографическое описание: Утюж І. Г. Ренесанс соціогуманітарного знання в сучасній науці та освіті / І. Г. Утюж, Н. В. Спиця // Культурологічний вісник : наук.-теор. щорічник Нижньої Наддніпрянщини. – 2019. – Вип. 40, Т. 2. – С. 144-150. DOI: https://doi.org/10.26661/2413-2284-2019-2-40-18
Аннотация: В даній статті запропоновано дослідження деяких причинно-наслідкових зв’язків, що приводять сучасне суспільство до ренесансу гуманітаристики в науці та освіті. Автори розкривають нові тенденції розвитку наукового пізнання в сучасному світі, які логічно впливають і на зміни в системі освіти. Доводиться, що як наука, так і практика зазнають кардинальних змін, які відроджують актуальність того, що ще в середині минулого століття, здавалося безповоротно застарілим архаїзмом для багатьох – гуманітаристики (під даним терміном ми маємо на увазі сукупність гуманітарних дисциплін, що вивчають людину, людство і Всесвіт в цілому, в якому людина існує). Згідно з такою тенденцією, сам інститут вищої освіти опиняється в епіцентрі трансформацій, які абсолютно змінюють положення гуманітарних дисциплін в освіті і науці. Зазначається, що сучасний університет повертається до того, з чого він колись народився, як середньовічна вища школа – до філософії, в першу чергу. The article proposes a study of some causal relationships that lead modern society to the renaissance of humanities in science and education. The authors reveal new trends in the development of scientific knowledge in the modern world, which logically affect changes in the education system.It is proved that both science and practice are undergoing cardinal changes that revive the relevance of what in the middle of the last century seemed to be irrevocably obsolete archaism for many – humanities (by this term we mean the totality of humanitarian disciplines that study man, humanity and the universe as a whole where man exists).According to this trend, the institution of high education itself is at the epicenter of transformations that absolutely change the position of the humanities in education and science. It is noted that the modern university is returning to what it was once born from, as a medieval high school – to philosophy, first of all.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/11900
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Суспільні дисципліни)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Ренесанс соціогуманітарного знання.pdf1,67 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь