|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мовної та загальнотеоретичної підготовки >
Наукові праці. (Мовна підготовка) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/11930
|
Название: | Інтеграція у навчальний процес виховного заходу як одного з елементів мовної підготовки іноземних студентів |
Другие названия: | Integration into the educational process of the educational event as one of the elements of language training foreign students |
Авторы: | Кравченко, Юлія Володимирівна Гнатенко, Світлана Анатоліївна Kravchenko, Y. V. Gnatenko, S .A. |
Ключевые слова: | виховний процес позааудиторна робота психофізіологічний чинник мовленнєвий фактор комунікативна компетенція українізація educator process extracurricular work psychophysiological factor language factor communicative competence ukrainization |
Дата публикации: | 2020 |
Библиографическое описание: | Кравченко Ю. В. Інтеграція у навчальний процес виховного заходу як одного з елементів мовної підготовки іноземних студентів / Ю. В. Кравченко, С. А. Гнатенко // Modern engineering and innovative technologies. - 2020. – Issue №12, Part 4. – С. 24-31. DOI: 10.30890/2567-5273.2020-12-04-031. |
Аннотация: | У статті йдеться про один із аспектів виховного процесу, організованого кафедрою мовної підготовки Запорізького державного медичного університету, який має певні складнощі, зумовлені зі психофізіологічними та лінгвальними факторами. Перші пов’язані з подоланням відмінностей у сфері освіти, вимог і системи контролю, а також освоєнням нового соціально-культурного, освітнього просторів та морально-етичних норм поведінки, другі – з повною відсутністю або ж недостатністю мовної підготовки. Усі ці та інші проблемні питання перебувають у полі уваги викладача-куратора під час навчально-виховної роботи. Зазначені два види діяльності є взаємопов’язаними, оскільки навчальний процес спрямований на отримання знань, професійних умінь і навичок, а виховний – сприяє особистісному вдосконаленню студента. Виховна позааудиторна робота дає змогу студентам поліпшити знання з української мови, розвинути комунікативні здібності, розкрити внутрішній потенціал, відчути командний дух. А це, в свою чергу, поліпшує якість двосторонньої комунікації викладач → студент, студент → викладач. An attempt to analyses and in theory ground influence of educator work on the language competences of foreign students, choosing Ukraine a country for educating is undertaken in the article. It is well-proven that educational and extracurricular work associate: the first gives an opportunity to purchase professional skills, second - to expose internal potential and human qualities. In this process of one of the most meaningful roles there is a role of teacher-counsel that unites students round the put aim. As practice testifies, educator work gives certain results: unites students, forms a command spirit, exposes human qualities, improves bilateral communication (teacher → student, student → teacher), and, that most important, - promotes the level of knowledge of Ukrainian and interest in his study. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/11930 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Мовна підготовка)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|