DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/11948

Название: Назви закладів медичної освіти України та США у ХХІ ст.: порівняльний аналіз дефініцій
Другие названия: Names of medical education establishments in Ukraine and US in XXI century: comparative analysis of definitions
Авторы: Куліченко, Алла Костянтинівна
Kulichenko, Alla
Ключевые слова: освіта США
освіта України
заклад медичної освіти
медична школа
медичне училище
медичний коледж
медичний факультет
медичний університет
education in the US
education in Ukraine
medical education establishment
medical school
medical vocational training school
medical college
medical faculty
medical university
Дата публикации: 2020
Издатель: Запоріжжя : Класичний приватний університет
Библиографическое описание: Куліченко А. К. Назви закладів медичної освіти України та США у ХХІ ст.: порівняльний аналіз дефініцій / А. К. Куліченко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А. В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Запоріжжя : Гельветика, 2020.- Вип. 71, Т. 1. - С. 138–143. ОRCID ID 0000-0003-1469-3816.
Аннотация: У ХХІ ст. відповідно до державної політики курс української медичної освіти спрямовано на її поступову модернізацію. Тому концептуальні освітні поняття, що пов’язано з цією системою освіти, змінюються, а їх дефініції потребують уточнення й доповнення. На додаток, у вітчизняному педагогічному просторі прослідковується тенденція зосередження уваги на принципах єдності з міжнародними стандартами й термінологією, залишаючи в минулому пострадянські освітні явища. У зв’язку з цим актуальним є звернення до кращого досвіду, зокрема американського. Статтю присвячено виокремленню дискусійних термінів, що позначають назви закладів медичної освіти України та США, зокрема «медична школа», «медичне училище», «медичний коледж», «медичний факультет», «медичний університет». Крім того, у розвідці наведено порівняльно-теоретичний аналіз дефініцій зазначених термінів у контексті української й американської освіти. Проаналізовано законодавчу базу України, довідкові та науково-педагогічні джерела, що стосується зазначених понять. Порівняльний аналіз дефініцій терміна «медична школа» в українській та американський медичній освіті ХХІ ст. свідчить про їх принципову відмінність. Встановлено, що в Україні термін «медична школа» не зафіксований на державному рівні й може вказувати на 1) науково-освітні заходи, що мають на меті зібрати представників різних країн задля обміну досвідом та його подальшого практичного застосування; 2) громадські або комерційні організації, що пропонують інформаційно-консультаційні послуги, створюють освітні та наукові проєкти у галузі медицини. Констатовано, що відбувається ототожнення термінів «медичне училище» та «медичний коледж»; віднедавна з’явився новий педагогічний конструкт «медичний фаховий коледж», дефініція якого вказує на заклад фахової передвищої медичної освіти або структурний підрозділ закладу вищої освіти; терміни «медичний університет» та «медичний факультет» не замінюють один одного. З’ясовано, що в американському освітньому просторі магістральним є термін «медична школа», стосовно якого терміни «медичний коледж» та «медичний факультет» є синонімічними. Надалі важливим є висвітлення питання про поняття «інновації» та «інноваційна діяльність» у контексті розвитку інноваційної діяльності медичних коледжів університетів США. The course of the Ukrainian medical education in the XXI century (as per the state policy) is aimed at gradual modernization. Therefore, the conceptual educational notions associated with this educational system are changing, while their definitions and notions need clarifying and supplementing. Moreover, there is a tendency in the Ukrainian pedagogical space to focus on the principles of unification with international standards and terminology, leaving behind the post-Soviet educational phenomena. In this regard, it is relevant to refer to the best practices, in particular, the American ones. The article focuses on identifying controversial terminology denoting the names of medical education establishments in Ukraine and the US, in particular, “Medical school”, “Medical vocational training school”, “Medical college”, “Medical faculty”, “Medical university”. Moreover, the study presents a comparative and theoretical analysis of definitions of the terminology above in the context of the Ukrainian and American education. The article analyzes the Ukrainian legislation, reference and scientific and pedagogical sources regarding these notions and concepts. A comparative analysis of the definitions of “Medical school” term in Ukrainian and American medical education systems of the XXI century indicates at the fundamental difference of the two education systems in question. The author identified that the term “Medical school” is not fixed in Ukraine at the state level and can refer to 1) scientific and educational events aimed at bringing together representatives of various countries to exchange experience and its further practical application; 2) public or commercial establishments offering information and consulting services, and developing educational and scientific projects in the field of medicine. The study established that the terms “Medical vocational training school” and “Medical college” are equated; A new pedagogical concept of “Medical professional college” has been recently introduced, with its definition indicating at an institution of professional advanced medical education or a structural unit of a higher education establishment; the terms “Medical university” and “Medical faculty”, do not replace each other. The article found out that the term “Medical school” is the key one in the American educational sphere, whereas the terms “Medical college” and “Medical faculty” are its synonyms. Further important steps include highlighting the issue of concepts and notions of “Innovation” and “Innovation activity” in the context of developing innovative activities of the US medical colleges of universities.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/11948
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Іноземні мови)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Стаття.pdf347,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь