|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра біологічної хімії >
Наукові праці. (Біохімія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/11978
|
Название: | Актуальні проблеми формування якісного навчального процесу при викладанні біологічної хімії на медичних факультетах у ЗВО України |
Другие названия: | Current problems of quality educational process formation in the study of biological chemistry at the medical faculties of universities in Ukraine |
Авторы: | Александрова, Катерина Вячеславівна Крісанова, Наталія Вікторівна Рудько, Наталія Петрівна Aleksandrova, K. V. Krisanova, N. V. Rudko, N. P. |
Ключевые слова: | біологічна хімія якість навчання самостійна робота студентів комплексний підхід biological chemistry quality of teaching independent work of students integrated approach |
Дата публикации: | 2019 |
Издатель: | Львівський нац. мед. університет ім. Данила Галицького |
Библиографическое описание: | Александрова К. В. Актуальні проблеми формування якісного навчального процесу при викладанні біологічної хімії на медичних факультетах у ЗВО України / К. В. Александрова, Н. В. Крісанова, Н. П. Рудько // Актуальні проблеми та перспективи розвитку медичної науки та освіти : зб. наук. пр., присвяч. 75-річчю каф. медицини катастроф та військової медицини Львівського нац. мед. ун-ту ім. Данила Галицького. – Львів. - 2019. – С. 45-50. |
Аннотация: | Анотація. У статті проводиться аналіз особливостей викладання біологічної хімії для студентів медичних факультетів в умовах перерозподілу часу, відведеного на навчання студентів, у сторону зменшення частки аудиторних годин (лекції та практичні заняття) та збільшення часу на самостійну роботу студентів. Такі зміни дають як переваги, особливо в умовах діджиталізації, так і створюють певні проблеми, насамперед для тих студентів, які не мають якісних знань з хімії, біології та фізики. Колектив кафедри біологічної хімії ЗДМУ пропонує конкретні заходи удосконалення педагогічного процесу вивчення біологічної хімії з метою підвищення якості підготовки спеціалістів з лікарської справи. Abstract. The article analyzes the peculiarities of biological chemistry teaching for students of medical faculties in the conditions of redistribution of time devoted to students' study in the direction of reducing the share of classroom hours (lectures and practical classes) and increasing the time for independent work of students. Such changes have both advantages, especially in the context of digitization, and create certain problems, especially for those students who lack qualitative knowledge in chemistry, biology and physics. The staff of Biological Chemistry Department of ZSMU proposes concrete measures to improve the pedagogical process of biological chemistry studying in order to improve the quality of training of specialists in medicinal business. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/11978 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Біохімія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|