DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра соціальної медицини, громадського здоров’я, медичного та фармацевтичного права >
Наукові праці. (Соціальна медицина) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/12007

Название: Компетентнісний підхід в медичній освіті
Другие названия: Competency-based approach in medical education
Авторы: Різник, Ольга Іванівна
Закусилова, Тетяна Олександрівна
Reznik, O. S.
Zakusylova, T. O.
Ключевые слова: компетентність
компетенція
випускник медичного вузу
оцінка результатів навчання
медична освіта
competency
competence
medical school graduate
assessment of educational results
medical education
Дата публикации: 2019
Издатель: Львівський нац. мед. університет ім. Данила Галицького
Библиографическое описание: Різник О. Компетентнісний підхід в медичній освіті / О. Різник, Т. Закусилова // Актуальні проблеми та перспективи розвитку медичної науки та освіти : зб. наук. пр., присвяч. 75-річчю каф. медицини катастроф та військової медицини Львів. нац. мед. ун-ту ім. Данила Галицького. – Львів. - 2019. – С. 100-103.
Аннотация: Анотація: питанням підготовки медичних кадрів і розвитку медичної освіти приділяється дуже велика увага на державному рівні. Це сприяє інтеграції сучасних фахівців в європейську систему освіти, підвищення мобільності студентів і викладачів. Реалізація компетентнісного підходу передбачає широке використання в навчальному процесі активних та інтерактивних форм проведення занять. Ситуаційні інтерактивні завдання спрямовані на придбання студентами практичних компетенцій, володінням сучасними засобами інформації, навичками роботи в групі, колективі. Abstract: very much attention is paid at the state level to the training of medical personnel and the development of medical education. This contributes to the integration of modern professionals into the European education system, increasing the mobility of students and teachers. The implementation of the competence approach involves the widespread use of active and interactive forms of training in the educational process. Situational interactive tasks are aimed at acquiring students with practical competencies, knowledge of modern media, skills in working in a group.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/12007
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Соціальна медицина)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Різник100.pdf1,21 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь