IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра суспільних дисциплін >
Наукові праці. (Суспільні дисципліни) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/12095
|
Название: | Конструктивний бік соціогуманітаристики в медичній освіті : погляд із майбутнього |
Авторы: | Утюж, Ірина Геннадіївна Спиця, Наталя Валеріївна |
Ключевые слова: | соціо-гуманітаристика освіта філософія синтезу міждисциплінарність полідисциплінарність socio-humanities education philosophy of synthesis interdisciplinarity polydisciplinarity |
Дата публикации: | 2020 |
Издатель: | Запорізький державний медичний університет |
Библиографическое описание: | Утюж І. Г. Конструктивний бік соціогуманітаристики в медичній освіті: погляд із майбутнього / І. Г. Утюж, Н. В. Спиця // Гуманітарні виміри сучасної медичної освіти : колективна монографія. – Запоріжжя : ЗДМУ, 2020. – С. 7-20. |
Аннотация: | В статті висвітлюється конструктивна роль соціо-гуманітарного та філософського знання в системі природничо-наукових структур. Доводиться, що актуальність соціо-гуманітаристики та філософії – це відповідь на виклики сучасної техногенної цивілізації, де точні та природничі науки закликають до відродження філософської складової в системі освіти та науки, а отже, відродження самої Людини. В статті розкриваються основні причинно-наслідкові зв’язки, що доводять необхідність активізації ролі соціо-гуманітарного знання для науки, освіти та соціуму взагалі. Окремо акцентовано увагу на ролі соціо-гумантіарного фактору для вищої медичної освіти.The article highlights the constructive role of socio-humanitarian and philosophical knowledge in the system of natural-scientific structures. It is argued that the relevance of socio-humanities and philosophy is the answer to the challenges of modern technogenic civilization, where the exact and natural sciences call for the revival of the philosophical component in the system of education and science, and therefore the revival of the man himself. The article reveals the main cause-and-effect relationships that prove the need to enhance the role of socio-humanitarian knowledge for science, education and society in general. Particular emphasis is placed on the role of the socio-humanitarian factor for higher medical education. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/12095 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Суспільні дисципліни)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|