|
IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра фтизіатрії і пульмонології >
Наукові праці. (Фтизіатрія і пульмонологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/12444
|
Название: | Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання |
Другие названия: | Relevancy of interactive methods of teaching implementation in the educational process of medical students |
Авторы: | Разнатовська, Олена Миколаївна Мурзіна, Олена Анатоліївна Потоцька, Олена Іванівна Алексєєва, Г. М. Raznatovska, O. M. Murzina, O. A. Pototska, O. I. Alekseeva, H. M. |
Ключевые слова: | освітній процес студенти інтерактивні методи навчання educational process students interactive teaching methods |
Дата публикации: | 2018 |
Издатель: | Тернопіль : Укрмедкнига |
Библиографическое описание: | Актуальність впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів навчання / О. М. Разнатовська, О. А. Мурзіна, О. І. Потоцька, Г. М. Алексєєва // Медична освіта. - 2018. - № 4. - С. 85-88. DOI 10.11603/me.2414-5998.2018.4.8726 |
Аннотация: | Мета роботи – провести огляд літератури щодо використання інтерактивних методів навчання у вищих навчальних закладах,
у тому числі й медичних, та їх значення в освітньому процесі.
Основна частина. Вища освіта залишається важливою складовою сучасної спільноти. З підвищенням вимог до компетентностей майбутніх лікарів зростає необхідність вищої медичної освіти в організації та впровадженні новітніх якісних технологій
навчання та викладання, які будуть сприяти підтримці конкурентоспроможності. При цьому якість освіти значно залежить від
взаємодії між викладачем та студентом. Тому на сьогодні актуальності набувають інтерактивні методи навчання. Інтерактивні
методи навчання визначають не лише активний зворотний зв’язок між викладачем та студентами, але й організацію взаємодії
між самими студентами, що об’єднує студентів та дає їм можливість працювати в групі (сумісно вирішувати складні питання,
моделювати різні ситуації з визначеної дисципліни тощо). Такий підхід у навчанні має фахове спрямування та надає змогу
впливати на інтелектуальний та професійний розвиток, аргументовано висловлюватися та захищати свою точку зору, створює
умови для формування та розвитку професійних навиків, критичного мислення, розвитку комунікативних компетенцій та
самостійної роботи.
Висновки. Проведений огляд літератури свідчить про те, що існує достатньо методів інтерактивного навчання, які застосовуються у вищих навчальних закладах, і вони є ефективними. Тому більш широке впровадження в освітній процес студентів-медиків інтерактивних методів на сьогодні є актуальним та одним із важливих направлень удосконалення навчання, що сприятиме підвищенню методичного рівня професійної підготовки, розвитку компетентностей студентів і формуванню вмінь та навиків, необхідних для майбутньої професії. The aim of the work – to review literature on the use of interactive teaching methods in higher education institutions, including
medical ones, and their importance in the educational process.
The main body. Higher education remains an important part of the modern community. Increasing demands on the competences
of future physicians increase the need for higher medical education in the organization and implementation of the latest highquality
teaching and learning technologies that will promote competitiveness. In this case, the quality of education to a great
extent depends on the interaction between the teacher and the student. Therefore, today the relevance of interactive learning
methods is acquired. Interactive teaching methods determine not only the active feedback between the teacher and the students,
but also the organization of interaction between students, that unites students, and gives them the opportunity to work in a group
(to solve complex problems together, to simulate different situations in a certain discipline and etc.). Such study approach has
specialist direction and allows them to influence intellectual and professional development, to reasonably express and defend
their point of view, creates conditions for the formation and development of professional skills, critical thinking, development of
communicative competences and independent work.
Conclusions. Literature review suggests that there are enough interactive teaching methods that are applied in higher education
institutions and are effective. Therefore, the widespread introduction of interactive methods among medical students in the educational
process is relevant and is one of the important directions of education improvement which will increase the methodical level of professional
training, development of students’ competences and formation of the skills required for the future profession. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/12444 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Фтизіатрія і пульмонологія) Наукові праці. (Гістологія, цитологія) Наукові праці. (Медична інформатика)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|