DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра мовної та загальнотеоретичної підготовки >
Наукові праці. (Мовна підготовка) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13521

Название: «Blended learning environment» as an effective condition for professional training at universities
Авторы: Ragrina, Zh. M.
Geichenko, K. I.
Рагріна, Жанна Михайлівна
Гейченко, Катерина Іванівна
Ключевые слова: змішане навчальне середовище
змішане навчання
моделі діяльності в змішаному навчальному середовищі
blended learning environment
blended learning
activity models in a blended learning environment
Дата публикации: 2020
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Ragrina Zh. M. «Blended learning environment» as an effective condition for professional training at universities / Zh. M. Ragrina, K. I. Geichenko // Гуманітарні виміри сучасної медичної освіти: міждисциплінарний діалог : кол. монографія. - Запоріжжя : ЗДМУ, 2020. – С. 97-103.
Аннотация: Стаття присвячена особливостям організації змішаного навчального середовища в університеті. Проаналізовано специфіку поняття «Змішане навчання», охарактеризовано його компоненти. Визначено, що змішане навчання є ефективним, якщо воно поєднує навчання в режимі офлайн та он-лайн, забезпечує інтенсифікацію навчального процесу, поєднує професіоналізм вчителя та технологічні інструменти та дозволяє вчителям працювати в малих групах, використовуючи адаптивний потенціал та новітні технології. Висвітлено пріоритетні аспекти організації змішаного навчання, зокрема інтерактивне навчання, використання сучасних інформаційних та комп’ютерно-орієнтованих технологій для структурування навчальної інформації та їх репрезентації у різних форматах. Пояснено загальний алгоритм діяльності щодо реалізації змішаного навчання. Висвітлено найпоширеніші моделі організації навчальних занять в змішаному навчальному середовищі, серед них «Ротація», «Особистий вибір», «Автономна група», «Перевернутий урок». Зазначено важливість спеціального електронного навчально-методичного комплексу, який містить навчальний матеріал, навчальні завдання та контроль. The article is devoted to the features of the organization of blended learning environment at the university. The specificity of the concept of “blended learning” is analyzed and it is noticed blended learning is effective when it has a combination of off-line and on-line learning that provides the intensification of the educational process, combines the professionalism of a teacher and technological tools, and allows teachers to work in small groups using adaptive potential and the latest technologies. Priority aspects in the organization of a blended learning environment are highlighted, including interactive learning, the use of modern information and computer-oriented technologies for structuring educational information and presenting it in various formats. The general algorithm of activities for the implementation of blended learning is explained. The most frequent models for organizing training activities in the blended learning environment such us «Rotation», «Personal Choice», «Autonomous Group», «Flip-the-classroom technique» and others are characterized. The importance of a special electronic educational and methodological complex that contains the training material and tasks for studying and control is marked.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13521
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Мовна підготовка)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
с97-103.pdf255,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь