DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13526

Название: Методичні засади створення системи самостійної роботи студентів медичних ЗВО
Авторы: Орел-Халік, Юлія Владиславівна
Скрипник, Юлія Сергіївна
Ключевые слова: самостійна робота студентів
електронні ресурси
робоча програма
форми контролю
навчальна дисципліна
комплексний підхід
students’ self-study activity
digital resources
educational program
forms of diagnostics
academic subject
integrated approach
Дата публикации: 2020
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Орел-Халік Ю. В. Методичні засади створення системи самостійної роботи студентів медичних ЗВО / Ю. В. Орел-Халік, Ю. С. Скрипник // Гуманітарні виміри сучасної медичної освіти: міждисциплінарний діалог : кол. монографія. - Запоріжжя : ЗДМУ, 2020. – С. 56-64.
Аннотация: В статті розглядаються основні методичні презумпції створення системи самостійної роботи на непрофільних кафедрах медичних ЗВО, а також її основні форми та зміст. У вищій медичній освіті фокус змінився від простого здобуття знань до цілей та навичок навчання. Це означає, що більшість навчального часу студентів проводять самостійно, працюючи поза аудиторією. Студенти повинні брати активну участь у прийнятті власних рішень щодо досягнення знань та планування індивідуального часу на навчання. У статті розкрито сутність поняття «самостійна робота студентів». Автори визнали, що навчальні програми та поради вчителів мають велике значення для організації самостійного навчання студентів. У статті розглядаються основні методичні аспекти створення системи самонавчання студентів-медиків на непрофільних кафедрах, а також основні форми та зміст цього виду роботи. В умовах діджиталізації освіти самостійна робота виходить на перший план, отже необхідність в її систематизації та класифікації нині не викликає сумнівів. Автори на основі нормативних документів розробляють та теоретизують всю систему самостійної освіти на непрофільних кафедрах, а також описують ті її форми, що є наразі найдієвішими. У статті розглядається питання ролі та місця самостійної діяльності студентів у процесі навчання. Діагностику рівня сформованості навичок самостійної роботи студентів пропонується проводити відповідно до системи критеріїв, що відповідають визначеним рівням, прописаним у навчальній програмі дисципліни. In higher medical education, the focus has changed from simple gaining of knowledge to learning objectives and skills. This means that the majority of students’ learning time is spent independently working outside the classroom. Students have to take an active part in making their own decisions how to achieve knowledge, and how to plan their individual study time. The article reveals the essence of the concept of «students’ self-study activity». The authors have recognized that the curriculum and teachers’ advice are of great importance for the organization of students’ self-study time. The article considers the main methodological aspects of the creation of self-study activity system for medical students at non-core departments, as well as the main forms and content of this kind of work. In the context of digitalization of education, students’ self-study work becomes fundamental, so the necessity for its systematization and classification is now beyond doubt. The authors have developed and theorized the entire system of independent education at non-core departments at higher medical educational establishments. All theoretical background was taken from the official documents. The most effective and progressive forms of self-study activity are illustrated with the example of the Latin language and English for Special Purposes learning. The article touches upon the question of the role and place of diagnostic of students’ self-study activity. The diagnostics of the level of formation of students’ skills to organize their independent work is suggested to be conducted in accordance with the system of criteria that correspond to the specified levels written in the educational program of the subject.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13526
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Іноземні мови)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
с56-64.pdf281,3 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь