DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра іноземних мов >
Наукові праці. (Іноземні мови) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13527

Название: Інновації в навчанні мови іноземних студентів на довузівському етапі підготовки: методи, підходи та технології
Авторы: Васецька, Лариса Іванівна
Соловйова, Ольга Володимирівна
Ключевые слова: ігрові освітні технології
інтерактивне навчання
інноваційні технології
інтелект карта
метод конкретних ситуацій
мозковий штурм
програмоване навчання
game educational technologies
interactive training
innovative technologies,
intelligence map
situation method
brainstorming
programmed training
Дата публикации: 2020
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Васецька Л. І. Інновації в навчанні мови іноземних студентів на довузівському етапі підготовки: методи, підходи та технології / Л. І. Васецька, О. В. Соловйова // Гуманітарні виміри сучасної медичної освіти: міждисциплінарний діалог : кол. монографія. - Запоріжжя : ЗДМУ, 2020. – С. 75-89.
Аннотация: У статті проведено аналіз провідних наукових теорій з означеної теми, визначено наукові джерела розвитку ідеї інтерактивного навчання іноземних мов у вищій школі, подана етимологія назв інтерактивних методів навчання, опис сутності сучасних інтерактивних методик навчання української мови як іноземної з поданням аналізу науково-методичних засад інтерактивного навчання. На основі аналізу провідних наукових теорій визначено наукові джерела розвитку ідеї інтерактивного навчання іноземних мов (друга половина ХХ – початок ХХІ століття). Охарактеризовано теорію інтеракційної орієнтації, концепцію гуманістичної психології, теорію соціально-перцептивного когнітивізму та теорію активного навчання, теорію програмованого навчання. Описано методичні засоби розширення когнітивних можливостей іноземних слухачів на довузівському етапі підготовки, активізації їхньої пізнавальної діяльності та забезпечення розвитку комунікативних вмінь у соціально-побутовій та професійній сферах спілкування на рівнях A1, A2, B1 володіння іноземною мовою (у системі загальноєвропейської компетенції володіння іноземною мовою). Проведено порівняльний аналіз найсучасніших і найпоширеніших інтерактивних методів навчання мови іноземних студентів на довузівському етапі підготовки, які базуються на принципах європейської конвенції про мови (2010 р.) та провідних дидактичних принципах, серед яких принцип гуманізму та інформатизації вищої освіти. Обґрунтовано переваги використання таких методів та особливості їх впровадження в навчальний процес. The article analyzes the leading scientific theories on the topic, identifies the scientific sources of the development of the idea of interactive teaching of foreign languages in high school, presents the etymology of the names of interactive teaching methods, describes the essence of modern interactive teaching methods of Ukrainian as a foreign language with the presentation of scientific methods of teaching. After the analysis of the leading scientific theories, the scientific sources of the development of the idea of foreign languages interactive learning were identified (the second half of the XX - beginning of the XXI century). The theory of interactional orientation, the concept of humanistic psychology, the theory of social-perceptual cognitivism and the theory of active learning, the theory of programmed learning are characterized. Methodical means of enhancing the cognitive abilities of foreign students at the pre-university stage of preparation, intensifying their cognitive activity and ensuring the development of communicative skills in the social and professional spheres of communication at the A1, A 2, B1 level of foreign language (in the Сommon European Framework of Reference) are described. A comparative analysis of the most up-to-date and widespread interactive methods of teaching foreign language students at the pre-university stage of preparation, based on the principles of the European Convention on Languages (2010) and leading didactic principles, including the principle of humanism and informatization of higher education. The advantages of using such methods and peculiarities of their introduction into the educational process are substantiated.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13527
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Іноземні мови)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
с75-89.pdf349,53 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь