IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра урології >
Наукові праці. (Урологія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13575
|
Название: | Досвід застосування проблемно-орієнтованого навчання на кафедрі урології Запорізького державного медичного університету |
Авторы: | Губарь, Андрій Олександрович Бачурін, Георгій Вікторович Довбиш, Михайло Афанасійович Довбиш, Ігор Михайлович |
Ключевые слова: | проблемно-орієнтоване навчання педагогічні умови освітній процес |
Дата публикации: | 2020 |
Издатель: | Запорізький державний медичний університет |
Библиографическое описание: | Досвід застосування проблемно-орієнтованого навчання на кафедрі урології Запорізького державного медичного університету / А. О. Губарь, Г. В. Бачурін, М. А. Довбиш, І. М. Довбиш // Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини 2020 : матеріали Всеукр. наук.-метод. відеоконф. з міжнар. участю, м. Запоріжжя, 19-20 листоп. 2020 р. – Запоріжжя, 2020. – С. 97-98. |
Аннотация: | Вже протягом півстоліття в провідних світових університетах застосовуються інтерактивні методи навчання. В даний час відомо більше ста інноваційних стратегій, методів і прийомів, які дозволяють класифікувати, оцінювати і систематизувати інформацію. Головною відмінною рисою інтерактивних методів в освіті є те, що студент проявляє ініціативу в навчальному процесі, яку стимулює педагог з позиції партнера-помічника. Процес і результат отримання знань набуває особисту значимість для кожного студента, що дозволяє розвинути здібності самостійного вирішення проблеми. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13575 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Урологія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|