DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра урології >
Наукові праці. (Урологія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13575

Название: Досвід застосування проблемно-орієнтованого навчання на кафедрі урології Запорізького державного медичного університету
Авторы: Губарь, Андрій Олександрович
Бачурін, Георгій Вікторович
Довбиш, Михайло Афанасійович
Довбиш, Ігор Михайлович
Ключевые слова: проблемно-орієнтоване навчання
педагогічні умови
освітній процес
Дата публикации: 2020
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Досвід застосування проблемно-орієнтованого навчання на кафедрі урології Запорізького державного медичного університету / А. О. Губарь, Г. В. Бачурін, М. А. Довбиш, І. М. Довбиш // Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини 2020 : матеріали Всеукр. наук.-метод. відеоконф. з міжнар. участю, м. Запоріжжя, 19-20 листоп. 2020 р. – Запоріжжя, 2020. – С. 97-98.
Аннотация: Вже протягом півстоліття в провідних світових університетах застосовуються інтерактивні методи навчання. В даний час відомо більше ста інноваційних стратегій, методів і прийомів, які дозволяють класифікувати, оцінювати і систематизувати інформацію. Головною відмінною рисою інтерактивних методів в освіті є те, що студент проявляє ініціативу в навчальному процесі, яку стимулює педагог з позиції партнера-помічника. Процес і результат отримання знань набуває особисту значимість для кожного студента, що дозволяє розвинути здібності самостійного вирішення проблеми.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13575
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Урологія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Сб. тез. 2020_97-98.pdf401,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь