DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра госпітальної педіатрії >
Наукові праці. (Госпітальна педіатрія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13633

Название: Особливості методу проблемно-орієнтованого навчання в рамках проекту “ТАМЕ: навчання на медичних помилках”
Авторы: Самойлик, Катерина Валеріївна
Ключевые слова: проблемно-орієнтоване навчання
студенти
педіатрія
Дата публикации: 2020
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Самойлик К. В. Особливості методу проблемно-орієнтованого навчання в рамках проекту “ТАМЕ: навчання на медичних помилках” / К. В. Самойлик // Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини 2020 : матеріали Всеукр. наук.-метод. відеоконференції з міжнар. участю, м. Запоріжжя, 19-20 лист. 2020 р. – Запоріжжя, 2020. – С. 133-134.
Аннотация: Вступ. Останнім часом все більш актуальною стає об’єктивна потреба у вдосконаленні стратегії розвитку медичної освіти. В процесі реформування медичної галузі виникає все більше питань, пов’язаних з проблеми технології освіти: навколишній світ стає дедалі більш мобільним і змінюваним, а глобальні соціальні, технологічні та інформаційні зміни на тлі сучасного стрімкого розвитку суспільства вимагають нових підходів у підготовці фахівців усіх рівнів та сфер діяльності людини.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13633
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Госпітальна педіатрія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Сб. тез. 2020_133-134.pdf401,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь