IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра загальної практики - сімейної медицини та внутрішніх хвороб >
Наукові праці. (Сімейна медицина) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13779
|
Название: | The first experience of using the Body Interact simulation interactive training platform as a part of interns' attestation |
Другие названия: | Перший досвід використання системи симуляційного інтерактивного навчання body interact як складової атестації лікарів-інтернів |
Авторы: | Kolesnyk, M. Yu. Колесник, Михайло Юрійович |
Ключевые слова: | simulation-based education “virtual patient” attestation interns симуляційне навчання «віртуальний пацієнт» атестація лікарі-інтерни |
Дата публикации: | 2020 |
Библиографическое описание: | Kolesnyk M. Yu. The first experience of using the Body Interact simulation interactive training platform as a part of interns' attestation / M. Yu. Kolesnyk // Медична освіта. - 2020. - N 2. - С. 71-74. - DOI 10.11603/me.2414-5998.2020.2.11150 |
Аннотация: | The article presents the ¾ rst experience of using the Body Interact simulation interactive training system as a stage of
interns’ attestation. Descriptions and principles of operation with “virtual patient” system are given. The exam procedure with individual
workstations installed on laptops is described. The grading criteria and evaluation principles for work with Body Interact system are
de¾ ned. Examination results of 47 interns in the specialty “Internal Diseases” and “General Practice – Family Medicine” are analyzed
according to virtual clinical scenarios “Acute coronary syndrome with ST segment elevation”, “Pulmonary embolism”, “Acute left ventricular insuf¾ ciency”, “Hypoglycemia” and ”Acute disorders of cerebral circulation”. The main mistakes are identi¾ ed and systematized
on the basis of the analysis of individual step-by-step reports of work results on the simulation training system Body Interact. Steps for
optimizing the system and expanding the experience of its usage in order to make the attestation of ¾ nal courses students are suggested. У статті представлено перший досвід використання системи симуляційного інтерактивного навчання Body Interact
як етапу атестації лікарів-інтернів. Описано основні принципи роботи із «віртуальним пацієнтом». Викладено методику проведення іспиту з використанням індивідуальних робочих станцій, встановлених на ноутбуках. Визначено критерії та принципи оцінювання роботи на системі симуляційного інтерактивного навчання BodyInteract. Проаналізовано результати іспиту у
47 лікарів-інтернів за фахом «Внутрішні хвороби» та «Загальна практика – сімейна-медицина» за віртуальними клінічними
сценаріями «гострий коронарний синдром з елевацією сегмента ST», «тромбоемболія легеневої артерії», «гостра лівошлуночкова
недостатність», «гіпоглікемія» та «гостре порушення мозкового кровообігу». Визначено та систематизовано основні помилки
лікарів-інтернів на основі аналізу індивідуальних покрокових звітів результатів роботи на системі симуляційного навчання
Body Interact. Запропоновано кроки до оптимізації використання системи та розширення досвіду її використання для атестації
студентів випускних курсів. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13779 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Сімейна медицина)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|