DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра медичної та фармацевтичної інформатики і новітніх технологій >
Наукові праці. (Медична інформатика) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13785

Название: Технологія переходу до змішаної форми навчання у ЗДМУ
Другие названия: The technology of transition to the blended form of education in ZSMU
Авторы: Колесник, Юрій Михайлович
Авраменко, Микола Олександрович
Моргунцова, Світлана Андріївна
Рижов, Олексій Анатолійович
Іванькова, Наталя Анатоліївна
Kolesnyk, Yu. M.
Avramenko, M. O.
Morguntsova, S. A.
Ryzhov, O. A.
Ivankova, N. A.
Ключевые слова: медична освіта
змішана форма навчання
дистанційні технології навчання
хмарні сервіси
MS Teams
LMS edX
medical education
blended learning
distance learning technologies
cloud services
Дата публикации: 2021
Библиографическое описание: Технологія переходу до змішаної форми навчання у ЗДМУ / Ю. М. Колесник, М. О. Авраменко, С. А. Моргунцова, О. А. Рижов, Н.А. Іванькова // Актуальні питання вищої медичної (фармацевтичної) освіти: виклики сьогодення та перспективи їх вирішення : матеріали XVIIІ Всеукр. наук.-практ. конф. в онлайн-режимі за допомогою системи Microsoft Teams (Тернопіль, 20–21 трав. 2021 р.) / МО3 України, ДУ ЦМК з вищ. мед. освіти МОЗ України, ДВНЗ "Терноп. держ. мед. ун-т ім. І. Я. Горбачевського". - Тернопіль : ТДМУ, 2021. - С. 246-257.
Аннотация: В роботі проаналізовано стан розвитку сучасної системи медичної освіти, яка базується на використанні інформаційних технологій та визначено особливості розгортання інфраструктури ВЗО, що забезпечує компоненту дистанційного навчання, а саме: врахування сучасних тенденцій розвитку ІКТ та особливостей кадрового забезпечення закладів медичної освіти. Авторами подано досвід Запорізького державного медичного університету щодо організації освітнього процесу у медичному університеті на базі хмарних сервісів та запропоновано етапи впровадження моделі змішаного навчання а саме: аналіз стану розвитку інфраструктури інформаційно-освітнього середовища (ІОС) ЗВО; розробка концепції організації електронного дистанційного навчання; розгортання інфраструктури університету у хмарному середовищі; розробка моделей педагогічних систем; внесення змін до навчальних планів; розробка положень з питань організації дистанційних форм навчання, системи керування навчальним процесом та системи дистанційного моніторингу навчального процесу; впровадження розробленої моделі змішаного навчання у ЗВО; технічне забезпечення системи дистанційного навчання; впровадження віртуального пацієнта; розробка навчального контенту та трансформація методик навчання. Значну увагу у роботі приділено питанню розробки навчального електронного контенту, а саме: розробці та впровадженню он лайн курсів, віртуальних пацієнтів та симуляційних моделей як таких, що забезпечують формування практичних навиків майбутніх лікарів в умовах пандемії. The state of the development of the modern system of medical education, which is based on the use of information technologies has been analysed in the research work. The features of the deployment of the infrastructure of higher educational institutions (HEI), which provide a component of distance learning, taking into account current trends in the development of ICT (Information and communications technology) and peculiarities of staffing of medical educational institution have been identified. The authors present the experience of Zaporizhzhia State Medical University on the organization of the educational process on the basis of cloud services and suggest the stages of implementation of the blended learning model. The researchers have revealed the following aspects: the analysis of the development of the infrastructure of information and educational environment (IEE) of the higher educational institution; the development of the concept of organization of electronic distance learning; the deployment of university infrastructure in a cloud environment; the expansion of models of pedagogical system;amendments to the curriculum; the development of regulations on the organization of distance learning; the extension of educational process management system and remote educational process monitoring system; implementation of the model of blended learning to the higher educational institution; technical support of the distance learning system; introduction of a virtual patient; learning content development and transformation of teaching methods. Considerable attention has been paid to the development of educational electronic content, namely to the development and implementation of online courses; introduction of virtual patients and simulation models which provide the formation of practical skills of future doctors in a pandemic.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13785
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Медична інформатика)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
10614.pdf174,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь