DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра госпітальної педіатрії >
Наукові праці. (Госпітальна педіатрія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13805

Название: Досвід застосування навчальних інтернет-платформ під час змішаної форми навчального процесу на кафедрі госпітальної педіатрії
Авторы: Леженко, Геннадій Олександрович
Пашкова, Олена Єгорівна
Резніченко, Юрій Григорович
Гиря, Олена Максимівна
Чудова, Наталя Ігорівна
Захарченко, Наталія Анатоліївна
Ключевые слова: інтерактивне навчання
студенти медичного вузу
інтернетплатформи
Дата публикации: 2021
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Досвід застосування навчальних інтернет-платформ під час змішаної форми навчального процесу на кафедрі госпітальної педіатрії / Г. О. Леженко, О. Є. Пашкова, Ю. Г. Резніченко, О. М. Гиря, Н. І. Чудова, Н. А. Захарченко // Досвід впровадження змішаної форми навчання у ЗДМУ, траєкторія розвитку та місце в системі вищої медичної освіти : матеріали навч.-метод відеоконференції Центральної метод ради (26 травня 2021 р, м. Запоріжжя). – Запоріжжя, 2021. – С. 21-22.
Аннотация: В епоху активного використання інтелектуального потенціалу суспільства, що постійно розширюється, модернізуються і педагогічні технології викладання студентам медичних вузів. В умовах, які динамічно змінюються, відбувається формування загально-професійних компетенцій студентів, розвивається їх розумовий потенціал, формуються вміння самостійної роботи і придбання знань. В зв’язку з цим на сучасному етапі впровадження інноваційних освітніх технологій є невід’ємним компонентом освітньої діяльності. Використовуючи новітні інформаційні, педагогічні технології, методи навчання можна не просто визначати роль викладача, як носія знань, але й удосконалювати систему навчання в вищому медичному закладі, ініціюючи самостійну творчу роботу студента. Інноваційна діяльність педагогічних працівників заснована на осмисленні власного педагогічного досвіду з метою досягнення більш високих результатів, отримання нового знання, впровадження нової педагогічної практики. Це творчий процес з планування та реалізації педагогічних нововведень, спрямованих на підвищення якості освіти. Використання сучасних інформаційних технологій дозволяє перевести процес навчання на якісно вищий рівень. В результаті відбувається переорієнтація традиційного навчання на принципово новий рівень, де змінюється роль студента: він стає активним учасником освітнього процесу
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13805
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Госпітальна педіатрія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
ТЕЗИ педагогіка 2021 ЗДМУ травень.pdf315,77 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь