DSpace О системе DSpace
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра факультетської хірургії >
Наукові праці. (Факультетська хірургія) >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13973

Название: Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків
Авторы: Клименко, Андрій Володимирович
Стешенко, Андрій Олександрович
Захарчук, Олександр Валентинович
Ткачов, Владислав Сергійович
Klymenko, A. V.
Steshenko, A. O.
Zakharchuk, O. V.
Tkachov, V. S.
Ключевые слова: лапароскопія
міні-інвазивна хірургія
навчальна модель
симуляція
студенти-медики
освіта
laparoscopy
minimally invasive surgery
educational model
simulation
medical students
education
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Досвід використання лапароскопічного тренажера з метою покращення практичних навичок студентів-медиків / А. В. Клименко, А. О. Стешенко, О. В. Захарчук, В. С. Ткачов // Медична освіта. - 2019. - N 3. - С. 66-74. - DOI: 10.11603/me.2414-5998.2019.3.10520
Аннотация: В останні роки спостерігається експоненціальне збільшення ролі технічного оснащення в практиці лікаря хірур-гічного профілю. Міні-інвазивні хірургічні втручання зазнають широкої інтеграції та потребують від спеціаліста оволодіння певними специфічними навичками. Враховуючи наявність невідповідності навчальних програм сучасним тенденціям, виникає необхідність створення нових навчальних курсів. У статті показано досвід використання лапароскопічного тренажера для по-кращення практичних навичок студентів-медиків, які не мали попереднього досвіду лапароскопічної хірургії. На сконструйо-ваному нами бокс-тренажері учасники пройшли навчальний курс, що складається з семи вправ. Оцінка покращення навичок була здійснена шляхом порівняння результатів учасників на початку і в кінці проходження курсу. Всі учасники змогли успішно виконати вправи, з досягненням поставленого цільового рівня. Всі студенти після проходження курсу покращили свої результати в середньому від 1,6 до 4,65 раза, залежно від вправи (p<0,05). Використання самостійно сконструйованих лапароскопічних бокс-тренажерів з розробленим у клініці комплексом вправ є доцільним задля ефективного підвищення практичної підготов-ки і вмотивованості студентів-медиків. Раннє ознайомлення майбутніх спеціалістів із стандартами міні-інвазивної хірургії є важливою складовою навчального процесу і допомагає створити інноваційно орієнтоване професійне мислення. During the last years an exponential increase of technical equipment role is being observed in surgical practice. Minimally invasive surgical interventions are widely integrated and require specialists to acquire speci c skills. Considering inconsistency be-tween educational programs and modern tendencies, there is a need to create new training courses. The article describes experience of laparoscopic trainer box application for improving medical students’ practical skills, who had no laparoscopic experience in the past. Participants completed training course, consisting of seven exercises, on constructed by us laparoscopic box trainer. Assessment of skill improvement was performed, comparing participants’ results at the beginning and end of the course. All participants were able to suc-cessfully complete each of the seven laparoscopic exercises, with accomplishment of target level up to the last set. All students re ned upon their results in the average from 1.6 to 4.65 times, depending on the exercise. Constructed in the clinic laparoscopic box trainer with the suite of exercises is useful and reasonable for effective increase of practical skills level and motivation of medical students. Early introducing future specialists with standards of mini-invasive surgery is an important part of their educational process and helps to create innovation oriented professional thinking.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/13973
Располагается в коллекциях:Наукові праці. (Факультетська хірургія)

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
10520-Текст статті-39976-1-10-20191204.pdf646,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь