DSpace About DSpace Software
 

IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра внутрішніх хвороб 3 >
Наукові праці. (ВХ-3) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14027

Название: Можливості новітніх інформаційних технологій в оцінці рівня засвоєних знань студентів на кафедрі терапевтичного профілю
Авторы: Доценко, Сергій Якович
Шеховцева, Тамара Григорівна
Кравченко, Володимир Іванович
Чорна, Інна Володимирівна
Сичов, Роман Олександрович
Кулинич, Роман Леонідович
Ключевые слова: вища освіта
інформаційні технології
контроль рівня знань
Issue Date: 2021
Издатель: Запорізький державний медичний університет
Библиографическое описание: Можливості новітніх інформаційних технологій в оцінці рівня засвоєних знань студентів на кафедрі терапевтичного профілю / С. Я. Доценко, Т. Г. Шеховцева, В. І. Кравченко, І. В. Чорна, Р. О. Сичов, Р. Л. Кулинич // Досвід впровадження змішаної форми навчання у ЗДМУ, траєкторія розвитку та місце в системі вищої медичної освіти : матеріали навч.-метод. відеоконференції Центр. метод. ради (26 травня 2021 р., м. Запоріжжя). – Запоріжжя : ЗДМУ, 2021. – С. 16-17.
Аннотация: Сучасний етап освітнього процесу характеризується широким впровадженням новітніх інформаційних технологій (НІТ), під якими мають на увазі технологічні інструменти та ресурси в забезпеченні процесу комунікації та управління інформацією з використанням комп’ютерного забезпечення та Інтернету. Основними умовами для зростання ролі НІТ в освітньому процесі стали їх досконалість і зростаюча технологічність, пришвидшення часу між появою нових технологій, доступність для широкого використання, в той же час із зростанням вимог до користувачів.
URI: http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14027
Appears in Collections:Наукові праці. (ВХ-3)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
с16-17.pdf318,78 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback