IRZSMU >
Кафедри >
Кафедра анестезіології та інтенсивної терапії >
Наукові праці. (Анестезіологія та інтенсив. терапія) >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14039
|
Название: | Дистанційне вивчення дисципліни «Анестезіологія та інтенсивна терапія» в Запорізькому державному медичному університеті: сучасний стан питання |
Авторы: | Воротинцев, Сергій Іванович |
Ключевые слова: | дистанційне навчання анестезіологія та інтенсивна терапія |
Дата публикации: | 2021 |
Издатель: | Запорізький державний медичний університет |
Библиографическое описание: | Воротинцев С. І. Дистанційне вивчення дисципліни «Анестезіологія та інтенсивна терапія» в Запорізькому державному медичному університеті: сучасний стан питання / С. І. Воротинцев // Досвід впровадження змішаної форми навчання у ЗДМУ, траєкторія розвитку та місце в системі вищої медичної освіти : матеріали навч.-метод. відеоконф. Центр. метод. ради (26 трав. 2021 р., м. Запоріжжя). – Запоріжжя : ЗДМУ, 2021. – С. 8-9. |
Аннотация: | Якісне навчання клінічній медицині в медичному університеті не є можливим поза межами лікувальних закладів. Під час пандемії COVID-19 воно проводиться у дистанційному режимі з використанням всіх можливих форм надання інформації та контролю якості отриманих знань. Вивчення дисципліни «анестезіологія та інтенсивна терапія» в ЗДМУ відбувається на п’ятому курсі і також проводиться дистанційно, проте якість викладання предмету досі не була визначена. Тому метою роботи є дослідження ситуації щодо дистанційного навчання на кафедрі «Анестезіології та інтенсивної терапії» серед студентів-медиків та виявлення можливих недоліків, обмежень, задоволення під час вивчення дисципліни, а також перспектив такого підходу до навчання в подальшому. |
URI: | http://dspace.zsmu.edu.ua/handle/123456789/14039 |
Располагается в коллекциях: | Наукові праці. (Анестезіологія та інтенсив. терапія)
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|